نکاتی در خصوص گوگل ادورز در طراحی سایت

 

 

 

 

گوگل ادورز امکان پرداخت مبلغ را برای نمایش طراحی سایت در صفحه نتایج جستجو فراهم می آورد بطوریکه به ازای تعداد دفعات مورد نیاز برای نمایش طراحی وب سایت می بایست مبلغ را پرداخت نمایید. سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز هدف خود را نمایش طراحی سایت در صفحه اول گوگل قرار می دهد. شرکت های متعددی گوگل ادورز را با دریافت مبلغی براساس کلمه کلیدی مورد نظر شما اجرا می نمایند و یا نیز می توانید با ورود به سایت گوگل ادورز google adwords این امر را اجرا نمایید.

 

 

انتخاب کلمه کلیدی برای گوگل ادورز

 

کلمه کلیدی ، کلمات کلیدی  و یا عبارتی که به واسط جستجو آنها طراحی سایت شما می بایست نمایش داده شود را تعیین نمایید. این کلمات کلیدی را متناسب با زمینه کسب وکاری خود انتخاب نمایید. بدین منظور لیستی از کلمات کلیدی طراحی وب سایت شما که بیشترین سودمندی را برای کسب وکار شما خواهد داشت را انتخاب نمایید.

 

 

تبلیغات شما در چه مکانی نمایش داده می شود؟

 

نمایش لینک طراحی سایت شما در چه مکانی باشد و یا به چه تعداد دفعاتی دیده شود تمامی به واسط  مبلغی که پرداخت نموده اید تعیین می گردد.  Bid مبلغ پرداختی را به ازای هر کلیک نمایش می دهد. CPC ماکزیمم تعداد دفعات کلیک را معین می نماید. تعداد دفعات کلیک بر روی تبلیغات را مشخص می نماید. اگر تعداد کلیک شما بیش از تعداد خاصی شود دیگر تبلیغات شما نمایش داده نمی شود.

 

 

مبلغ پرداختی در گوگل ادورز

 

مبلغ پرداخت شده برای گوگل ادورز مشخص می نماید که چه تعداد کلیک در روز باید داشته باشیم و نیز مبلغی که برای هر کلیک می بایست پرداخت نماییم چقدر است. گوگل ادورز با جذب ترافیک به سمت طراحی سایت می تواند اهداف کسب وکاری شما را تامین نماید. گوگل ادورز با جذب ترافیک می تواند در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز اثرگذار باشد و سرعت ایندکس نمودن صفحات طراحی سایت را افزایش می دهد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید