گام های گوگل ادورز در طراحی سایت

 

 

 

 

 

برای ایجاد گوگل ادورز می بایست چه گام هایی را ایجاد نماییم تا بهترین عملکرد و سوددهی را برای کسب وکار ما داشته باشد. گوگل ادورز با نمایش طراحی سایت در صفحه نتایج جستجو موجب جذب ترافیک به سمت طراحی وب سایت شما می شود و نیز اثرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت. حال برای انجام گوگل ادورز می بایست چه گام هایی را اجرا نماییم که در ادامه بیان می نماییم.

 

 

انتخاب کلمات کلیدی

 

لیستی از کلمات کلیدی را در گوگل ادورز انتخاب نمایید که مرتبط با کسب وکار شما باشد و با نمایش در نتایج جستجو و نیز هدایت کاربران سودآوری را برای طراحی وب سایت شما فراهم می آورد.

 

 

انتخاب موقعیت در گوگل ادورز

 

موقعیت مکانی خود مانند شهر و کشوری که می خواهید در نتایج به نمایش گذاشته شود را می توانید تعیین نمایید تا کاربران را با هدایتمندی بیشتری به سمت طراحی سایت خود هدایت نمایید.

 

 

مبلغ پرداختی برای گوگل ادورز

 

مبلغ پرداختی را گوگل ادورز براساس میزان کلیک تعیین می گردد و تعداد این کلیک ها نیز در طول هر روز محدود می باشد که براساس میزان پرداختی شما تعیین می گردد.

 

 

درج url طراحی سایت

 

url طراحی سایت خود و یا آدرس صفحه ای از طراحی وب سایت خود که می خواهیم نمایش داده شود را درج نمایید. بدین واسط کاربران به کلیک وارد طراحی سایت شما می گردند.

 

 

جمله تبلیغاتی برای گوگل ادورز

 

جمله تبلیغاتی خود را که می خواهید به نمایش گذاشته شود تا کاربران به واسط آن بر طراحی سایت شما کلیک نماید را می بایست درج نمایید. شماره تماس ، درج محصولات و کالاها مواردی است که می تواند موجب جذب کاربر شود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید