لینک خارجی قدرتمند چگونه باید باشد

 

 

 

 

لینک خارجی یا همان بک لینک ها اگر در طراحی سایت مناسب درج شود موجب اعتبار بخشیدی به طراحی وب سایت شما می شود. حال به منظور ایجاد لینک های خارجی قدرتمند برای طراحی سایت خود می بایست چه مواردی را لحاظ نماییم تا عملککرد مناسب خود را در سئو سایت و بهینه سازی سایت داشته باشد. در ادامه به بیان نکاتی که در خصوص ایجاد بک لینک های قدرتمند برای طراحی وب سایت خود خواهیم پرداخت.

 

 

کلمه کلیدی در لینک خارجی

 

توجه داشته باشید که می بایست در لینک خارجی خود در دیگر طراحی سایت ها ، کلمه کلیدی انتخابی برای طراحی سایت خود را به صورت لینک درج نمایید و بعبارتی anchor text را در لینک، کلمه کلیدی خود قرار دهید.

 

 

ارتباط طراحی سایت با لینک شما

 

اگر طراحی سایت انتخابی شما برای درج لینک خارجی و بک لینک در حوزه ای مرتبط با خدمات و سرویس های شما باشد در اینصورت می تواند اثرگذاری بیشتری را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت منجر شود.

 

 

تعداد لینک های خارجی در سایت

 

اگر طراحی سایت انتخابی شما برای گرفتن لینک تعداد زیادی بک لینک به دیگر طراحی وب سایت ها داده باشد و یا به طور متدوال این لینک ها را تغییر می دهد از نظر گوگل به عنوان خرید لینک شناخته می شود که در نتیجه عملکرد مثبت را در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت.

 

 

اعتبار سایت

 

اعتباری که طراحی سایت انتخابی برای گذاشتن بک لینک دارد نیز المانی برای قدرت بخشی به طراحی وب سایت شما می باشد. به عبارتی اعتبار طراحی سایتی که از آن بک لینک اخذ نموده اید به طراحی سایت شما داده می شود.

 

 

تعدا بک لینک و عمر سایت

 

تعداد بک لینک  و عمر طراحی سایتی که از آن بک لینک گرفته اید نیز ملاکی بر اعتبار بخشی خواهد بود که هر چه بیشتر باشد می تواند قدرت بیشتری داشته باشد و برای گرفتن بک لینک مناسب تر می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید