طراحی سایت دسترس پذیر برای کاربر

 

طراحی سایت دسترس پذیر به طوری که کاربر به راحتی بتواند با آن تعامل بر قرار نماید چگونه میسر می گردد. کاربر پسند بودن طراحی سایت موضوع پر اهمیتی می باشد که در سئو سایت و بهینه سازی سایت می تواند اثرگذاری موثر را بگذارد. طراحی وب سایت دسترس پذیر با در نظر گرفتن نکاتی میسر می گردد. آیتم های موبایل فرندلی بودن ، نحوه چیدمان طراحی سایت ، منوها و زیر منوها، سرعت طراحی وب سایت ، گرافیک سایت و زیبایی ظاهری تمامی آیتم هایی است که در مبحث دسترس پذیری طراحی سایت موضوعیت می یابد.

 

 

طراحی سایت موبایل فرندلی

 

طراحی سایت موبایل فرندلی که در معنای طراحی سایت سازگار و قابل نمایش دردستگاه های مختلف مانند موبایل ، تبلت و غیره می باشد اهمیت ویژه ای دارد زیرا که کاربران موبایل که وارد طراحی سایت شما می شود همواره در حال افزایش می باشد. حال بدین منظور طراحی سایت موبایل فرندلی را به منظور راحتی کاربران خود را برنامه طراحی وب سایت خود قرار دهید.

 

 

چیدمان طراحی سایت

 

منوها، زیر منوها ، و دیگر المان های صفحه طراحی سایت را بگونه ای چیدمان نمایید که صفحات پر اهمیت در دسترسی بالاتر قرار می گیرد. بخش های صفحه طراحی سایت باید بگونه ای تنظیم گردد که موجب سردرگمی کاربر نشود زیرا که تحت این شریاط افراد صفحه طراحی سایت شما را رها می نمایند و این امر تاثیر منفی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما خواهد داشت.

 

 

سرعت طراحی سایت

 

سرعت طراحی سایت نیز المان اثرگذار دیگری در کاربر پسند بودن طراحی سایت می باشد زیرا که سرعت لود بالا برای طراحی سایت نیازمند صرف زمان بیشتر خواهد بود که شاید منجر به ترک طراحی سایت توسط کاربر شود.

 

 

گرافیک سایت زیبا

 

گرافیک سایت که نمای ظاهری و گرافیکی سایت را بیان می نماید یکی دیگر از المان های اثرگذار در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد بود. نمای ظاهری زیبا موجب جلب توجه و نظر کاربران به طراحی سایت می گردد که خود در کاربرپسند بودن طراحی وب سایت اثرگذار می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید