ابزار رایگان گوگل در کمک به سئو طراحی سایت

 

 

 

 

 

گوگل به منظور کمک به طراحی سایت ها ابزارها و تولزهایی را ایجاد نموده است تا صاحبان طراحی وب سایت را در راستای سئو سایت کمک و راهنمایی نماید. در واقع گوگل به واسط این تولزها ، کمک می نماید که کاربری موتور جستجو گوگل افزایش یابد. بنابراین در اینجا ما برخی از مهم ترین ابزار گوگل را معرفی می نماییم.

 

 

  • Google My Business

 

اگر می خواهید کسب وکار خود را به گوگل بشناسانید و موقعیت فیزیکی خود را در نقشه گوگل ثبت نمایید از ابزار Google My Business می بایست استفاده نمایید. در این صورت پس از نمایش لینک طراحی سایت شما موقعیت فیزیکی شما در نقشه گوگل به نمایش گذاشته می شود که در واقع اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

Google+ Business Pages

 

Google+ Business Pages به منظور ایجاد پروفایل شخصی از کسب وکار شما می باشد. در این صفحه می توانید کسب وکارخود ، حیطه کاری ، لینک طراحی سایت را به گوگل بشناسانید.

 

 

  • Google Webmaster Tools

 

Google Webmaster Tools یکی از ابزارهای قدرتمند می باشد که ارتباط مستقیمی را میان طراحی سایت شما و گوگل که در واقع اصول سئو وب سایت و بهینه سازی سایت می باشد ایجاد می نماید. گوگل وب مستر امکان اینکدس نمودن سریع صفحات طراحی سایت ، امکان کاوش در صفحات طراحی وب سایت ، خارج نمودن صفحه از موتور جستجو ، بررسی تعداد صفحات ایندکس شده ، آنالیز تعداد بک لینک ها و دیگر پارامترهایی که تمامی در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت موثر می باشند را بیان می نماید.

 

 

  • Google AdWords

 

گوگل ادورز یکی از منابع درآمدی گوگل می باشد که به واسط پرداخت وجه امکان نمایش طراحی سایت را در نتایج جستجو گوگل فراهم می آورد. نمایش لینک طراحی سایت شما در نتایج جستجو به معنای جذب ترافیک و نیز سودآوری بیشتر خواهد بود. در واقع گوگل ادورز پروسه سئو سایت را برای مدتی که تعیین شده است انجام می دهد.

 

 

  • Google AdWords Keyword Planner

 

انتخاب کلمات کلیدی اولین گام در جهت سئو طراحی سایت شما می باشد و تمامی اقدامات بعدی در این راستا صورت می گیرند. Google AdWords Keyword Planner ابزار مناسبی برای تشخیص مناسب ترین کلمه کلیدی در حیطه کسب وکاری شما می باشد. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید