بازاریابی یکی از مهم ترین واحدها در هر کسب وکار می باشد که سودآوری شرکت را در دست دارد و استقاده از موثرترین روش مارکتینگ چالش پیش رو می باشد که طبق استراتژی های بازاریابی و مارکتینگ مورد بررسی قرار می گیرد. شاید ابتداترین گام در بازاریابی شناخت جامعه هدف باشد. کاربران و مخاطبین کسب وکار شما و یا طراحی سایت شما چه کسانی می باشند. تحلیل این موضوع می تواند پروسه مارکتینگ را در جهت و سمت گیری مناسب قرار دهد. بازاریابی اینترنتی که هدف خود را جذب ترافیک به سمت طراحی وب سایت و کسب سودآوری از آن نموده است در آینده برای مثال در سال 2017 چگونه خواهد بود. تشخیص گرایشات بازاریابی در آینده می تواند فعالیت بازاریابی را بطور موثرتر اعمال نماید. اما حال آینده مارکتینگ طراحی سایت به چه سمت و سویی می رود.

 

 

شخصی سازی طراحی سایت

 

شخصی سازی طراحی سایت  می تواند به چیدمان المان های صفحه طراحی وب سایت براساس سلیقه و نظر کاربران معنا یابد. ایجاد پروفایل های شخصی برای کاربران طراحی سایت ، ایجاد اکانت برای کاربران ، ساخت ایمیل شخصی ، امکان چت گروهی در طراحی وب سایت و غیره مواردی است که به منظور کاربرپسند شدن طراحی سایت شما تنظیم می گردد.

 

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت

 

طبق تحلیل ها آمار کاربران موبایل در حال افزایش می باشد و این در حالی است که آمار کاربران سیستم با رشدی چندانی روبه رو نبوده است و حتی کاهش نیز مشاهده شده است. سازگاری نمایش طراحی سایت در موبایل و دیگر دستگاه ها می تواند راجتی کاربر را در طراحی سایت شما به دنبال داشته باشد که در سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز موثر می باشد.

 

 

بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا در معنای تولید محتوای مورد نیاز کاربر می باشد که موجب جذب ترافیک و نظر کاربران می شود. بازاریابی محتوا در راستای بازاریابی اینترنتی می باشد که در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز موثر عمل می نماید.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید