سئو مدرن در ایجاد برند چگونه است؟

موتورهای جستجو تکنولوژی های خود را به سمت فهم بهتر کاربران و نیز نیازهای آنها سوق داده اند که در واقع اصول سئو را مورد تغییر خود قرار می دهد. متریک های گوگل که عامل هایی همچون تخصص ، هویت و اعتبار را در طراحی سایت ها مورد تحلیل قرار می دادند امروزه به سمت برند و موضوع وب برندینگ طراحی سایت ها سوق پیدا نموده است. وب برندینگ و ایجاد هویت شباهت بسیاری با پروسه سئو دارد که با افزایش دیده شدن صفحات طراحی وب سایت در موتور جستجو همراه می باشد.

 

 

پروسه وب برندینگ در طراحی سایت

 

با توجه به اهمیتی که در خصوص وب برندینگ بیان گردیده است می بایست دو موضوع زیر را در نظر داشته باشیم.

تولید محتوا( در حوزه کلمات کلیدی، کسب وکار ، صنعت ، خدمات) شما

اشتراک محتوا(دیگران در خصوص محتوای شما چه می گویند)

این دو گام بیان شده گام هایی است که در جنبه های سئو پیشرفته کنونی مطرح می گردد.

 

 

تولید محتوای تخصصی

 

تولید محتوای تخصصی در واقع موثرترین روش برای شناساندن نام تجاری و برند شما به رقبا و نیز کاربران می باشد. تولید محتوای تخصصی و با کیفیت در یکی از گرایشات کسب وکاری شما موجب تبدیل نمودن شما به برندی معتبر در این موضوع می گردد. تولید محتوا با کیفیت ، کسب وکار شما را به صورت حرفه ای و تخصصی به مخاطبین و نیز دیگر رقبا نمایش می دهد. حجم محتوا و نیز کارآمدی خود محتوا که مورد نظر کاربر قرار گیرد آیتم هایی است که سنجش عملکردی محتوا مورد نظر قرار می گیرد.

 

 

لینک سازی برای محتوا

 

محتوای شما هرچقدر هم با کیفیت و تخصصی باشد تا زمانی که مورد خوانش کاربران و مخاطبین طراحی سایت شما نگیرد نمی تواند اثرگذاری مثبت مورد نظر را در بهینه سازی سایت داشته باشد. انتشار محتوا به همراه لینک در فروم ها، دیگر طراحی سایت ها و شبکه های اجتماعی می تواند موجب هدایت کاربر به سمت طراحی سایت شما شود.

 

 

جستجو معنایی در سئو

 

موتور جستجو گوگل اعلام نموده است که الگوریتم های جستجو خود را از جستجو کلمات کلیدی به جستجوی محتوایی تغییر می دهد. بدین معنا که اگر در گذشته تنها وجود کلمات کلیدی متریکی برای نمایش سایت در رنکینگ بالاتر بوده است و تکرار کلمه کلیدی می توانست ملاک بسیار اثرگذاری در رنکینگ محتوا و نیز سئو باشد اما امروزه گوگل معنا و مفهوم محتوا را مورد نظر قرار داده است و این ارزیابی را به واسط رفتار کاربر و آنالیزی که از رفتار کاربر دارد می تواند دریابد. در واقع موضوع سئو سایت و بهینه سازی سایت به سمت کاربرپسند بودن سایت می رود.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید