چگونه مشتریان را به سمت طراحی سایت خود جلب نمایید؟

افراد از طراحی سایت خود اهداف متفاوتی مانند فروش کالا ، ارائه سرویس ، جذب ترافیک ، تقویت برندینگ ، آموزشی و غیره را دنبال می نمایند. ورود هر کاربر به طراحی وب سایت شما می تواند به منزله فرصتی برای کسب سود باشد و از این رو جذب ترافیک و جلب مشتری به سمت سایت برای تمامی صاحبان طراحی سایت مهم تلقی می گردد. حال چگونه می توانید مشتریان را به سمت طراحی سایت خود هدایت نمایید. در ادامه به بیان تکنیک هایی در این خصوص خواهیم پرداخت.

 

 

انتخاب جامعه هدف

 

جامعه هدف و مشتریان طراحی سایت شما چه کسانی می باشند و در چه محیط هایی می توان به گروه مشتریان خود دستیابی نمایید. پاسخ به این سوالات می توان منجر شود که مشتریان خود را شناسایی نمایید و بطور هدفمند پروسه بازاریابی خود را اجرا نمایید.

 

 

شناسایی محیط مشتریان

 

مشتریان طراحی وب سایت خود را می توان در چه محیط هایی یافت. آیا مشتریان شما می توانند در شبکه های اجتماعی باشند. آیا بنرهای تبلیغاتی در سایت های پرترافیک می تواند مشتریان شما را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نمایند. آیا انجام پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت و استفاده از موتور جستجوگر گوگل می تواند در هدایت کاربران موثر باشد.

 

 

روش های بازاریابی اینترنتی

 

چه روش های بازاریابی اینترنتی برای کسب وکار شما موثر می باشد. روش های مختلف اینترنت مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ ، سئو ، بنر تبلیغاتی ، تبلیغات کلیکی ، شبکه های اجتماعی و غیره را در روش بازاریابی خود قرار دهید. سپس موثر بودن و میزان کارایی هر یک از این روش های را با هم مقایسه نمایید تا بهترین روش بازاریابی و یا حتی ترکیبی از این روش های بازاریابی اینترنتی را انتخاب نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید