ابزار سئوa رایگان گوگل چیست؟

 

گوگل به منظور کمک به مدیران سایت ابزارهای بسیاری را در جهت سئو سایت فراهم نموده است که آنالیزی از وضعیت سایت شما را فراهم می نماید. طراحی سایت شما هرچقدرهم حرفه ای باشد تا زمانی که ترافیک کاربران را به سمت خود جلب نماید نمی تواند سودمندی لازمه را داشته باشد. نکات بهینه سازی سایت می تواند از موتورهای جستجو به عنوان ابزاری در جهت هدایت کاربر استفاده نماید. در ادامه لیستی از ابزارهای کمک کننده سئو که به واسط گوگل انتشار یافته است را بیان می نماییم.

 

 

  • گوگل وب مستر

 

گوگل وب مستر google webmaster  ابزار بسیار قدرتمندی می باشد که در جهت سئو وب سایت بسیار کمک کننده خواهد بود. امکان ایندکس گذاری سریع صفحات و نمایش آنها در نتایج جستجو قابلیتی است که در وب مستر تولز به مدیران سایت داده می شود. نمایش اطلاعاتی در خصوص کلمات کلیدی که به واسط آنها صفحات طراحی سایت شما در نتایج جستجو دیده شده است، تعداد لینک های خارجی و بک لینک های داده شده به طراحی وب سایت شما ، تعداد کلیک نسبت به نمایش و غیره مواردی است که به نمایش گذاشته می شود.

 

 

  • گوگل آنالیز

 

تحلیل رفتار کاربران به منظور آنالیزی از کاربرپسند بودن صفحات طراحی سایت شما آیتم مهمی می باشد که دانستن آن برای بسیاری از صاحبان سایت مفید خواهد بود. گوگل آنالیز تحلیلی از رفتار کاربرانی که وارد سایت می شوند را نشان می دهد. اینکه از چه صفحاتی وارد سایت شده اند و چه صفحاتی را بازدید نموده اند، از چه دستگاهی وارد صفحه طراحی سایت شما شده اند و نیز آی پی کاربر چه عددی می باشد تمامی به واسط گوگل آنالیز قابل دریافت خواهد بود که مفهوم کاربرپسند بودن طراحی وب سایت را بیان می دارد که از نظر سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت اثرگذار می باشد.

 

 

  • Google adwords keyword planner

 

دانستن لیستی از کلمات کلیدی که تمامی در یک حوزه می باشند می تواند در کلمه کلیدی اصلی شما کمک نماید. ابزار Google adwords keyword planner لیستی از کلمات کلیدی که در یک حوزه می باشند را با میزان جستجو آنها به نمایش می گذارد.

 

 

  • Google trends

 

شاید بخواهید بدانید کلمات کلیدی مختلف با چه میزان و درصدی جستجو می گردند. دانستن این مورد می تواند به شما کمک نماید که برای طراحی سایت خود کلمه کلیدی مناسب را انتخاب نمایید. Google trendsانالیزی در این خصوص برای شما فراهم می آورد.

 

 

  • Google place for business

 

گوگل به کسب وکارها این اجازه را داده است که صفحه ای با پروفایل شخصی خود ایجاد نمایند و در آن اطلاعاتی از قبیل توضیحات کسب وکار ، تلفن تماس ، زمینه فعالیت و نیز آدرس آن را بر روی نقشه گوگل فراهم نماید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید