چگونه کاربران را به سمت سایت خود جذب نمایید؟

ترافیک سایت آیتمی است که همواره مورد توجه مدیران طراحی سایت قرار می گیرد زیرا که مقدمات سودآوری را برای کسب و کار خواهد داشت. ورود هر کاربر به سایت شما می تواند به منزله فرصتی برای تقویت مارکتینگ شما باشد. چگونه می توان جامعه هدفی که متقاضی خدمات و یا کالای شما می باشند را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نماییم. اما چگونه کاربران را به سمت سایت خود جذب نماییم. در ادامه به بیان تکتیک هایی در این خصوص خواهیم پرداخت.

 

 

جذب ترافیک به سمت سایت

 

بدست آوردن ترافیک در آسان ترین و ارزان ترین روش موردی است که در برنامه استراتژیکی مارکتینگ شرکت ها قرار می گیرد. جذب کاربران بالقوه که می توانند در جامعه هدف ما باشند بهترین گزینه در ترافیک هدایتی به سمت سایت می باشند.

 

 

سئو سایت

 

آیتم های سئو سایت و بهینه سازی سایت می تواند از موتور جستجو گوگل به عنوان ابزاری در هدایت کاربران استفاده نمایند. امروزه موتورهای جستجو به عنوان بازاریابان قوی شناخته شده اند که کاربران راه به واسط کلمات کلیدی انتخابی آنها به لیستی از سایت ها هدایت می نماید.نیازمند بودن کاربران به خدمت و یا کالای خاص موردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

تبلیغات کلیکی

 

یکی از روش هایی که می تواند کاربران را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید تبلیغات کلیکی در دیگر سایت ها می باشد و با کلیک بر روی آن می توانند مستقیم به طراحی وب سایت شما هدایت شوند.

 

 

 

تبلیغات بنری

 

تبلیغات بنری با ایجاد گرافیک زیبا و نیز درج آدرس سایت علاوه بر تقویت برندینگ می تواند کاربران را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید. تحلیل ها نشان می دهد که بصری سازی آیتمی است که در ذهن کاربر برجا خواهد ماند و نام تجاری شما در ذهن کاربر هک می گردد.

 

 

تبلیغات در سایت های پرترافیک

 

تبلیغات در سایت های پرترافیک می تواند عامل موثری در جهت دیده شدن طراحی سایت شما و نیز هدایت کاربران باشد. ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت های پرترافیک عامل بسیار اثرگذار در جذب ترافیک می باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید