چگونه طراحی سایت تجارت الکترونیکی خود را آغاز نمایید؟

 

طراحی سایت تجارت الکترونیکی با اهداف متعددی تشکیل می گردند که تمامی آنها سودآوری اقتصادی را برای شما بدنبال خواهد داشت. پروسه تجارت الکترونیک با تنظیم گام هایی همراه می باشد تا راهبری لازمه را داشته باشد. امروزه طراحی سایت های تجارت الکترونیکی متفاوتی در حال فعالیت می باشند که درآمد بسیاری را به فعالیت های خود اختصاص داده اند. در ادامه خواهیم گفت که چگونه طراحی سایت تجارت الکترونیکی خود را آغاز نمایید و گام های مربوطه را بیان خواهیم نمود.

 

 

تعیین هدف

 

تعیین هدف اولین و مربوط ترین گام می باشد. شما از طراحی سایت تجارت الکترونیک خود چه اهدافی را دارید. اهداف اقتصادی ،آموزشی ، بازرگانی و یا برندینگ مواردی است که در طراحی وب سایت در نظر گرفته می شود. این تعیین هدف می تواند تمامی گام های بعدی شما را مشخص نماید.

 

 

تعیین جامعه هدف

 

گروه خود را مشخص نمایید و نیز جامعه هدف مشتریان را تعیین نمایید. زمینه فعالیت شما چیست و رقبای شما چه کسانی می باشند و همچنین اینکه مشتریان بالقوه و فعلی شما چه کسانی می باشند. مشخص نمودن تمامی اینها می تواند به فعالیت های شما هدایتمندی خاص بخشد. افرادی که می توانند مشتریان کسب وکار شما باشند چه کسانی هستند و در چه محیط هایی در اینترنت می توانید آناه را بیابید. آیا موتورهای جستجو و اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت می توانند هدایت گری برای مشتریان باشند.آیا شبکه های اجتماعی می توانند این هدایت مشتریان را انجام دهند.

 

 

تعیین پلن کسب وکاری

 

پلن کسب وکاری با تعیین محصول ، قیمت ، ارتقا و جایگاه معنا می یابد .برای کسب و کار خود اگر این آیتم ها را تعیین نمایید می توانید اطمینان حاصل نمایید که پروسه طراحی سایت تجارت الکترونیکی خود را در مسیر درست هدایت می نمایید. محصولات و خدماتی که در طراحی وب سایت خود می خواهید درج نمایید را مشخص نمایید و قیمت و توضیحات لازمه را نیز درج نمایید.

 

 

تبلیغات طراحی سایت

 

جذب ترافیک به سمت طراحی وب سایت شما می تواند در معنای کسب سودآوری باشد. تبلیغات بنری و یا تبلیغات کلیکی و یا حتی به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و دیگر سایت ها می تواند تبلیغاتی در خصوص طراحی وب سایت شما باشد و برندینگ شما را معنا بخشد. تبلیغات در موتوره ای جستجو که به گوگل ادورز و نیز پیاده سازی اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت معنا می یابد نیز آیتم دیگری در این خصوص می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید