روند سئو در آینده چگونه خواهد بود؟

اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت همواره در حال تغییر می باشد. تاثیرگذاری برخی آیتم ها در الگوریتم های گوگل کمتر شده است و نیز در مقابل اهمیت بیشتر یافته اند. دانستن میزان اثرگذاری فاکتورهای مختلف برای سئوکاران مهم تلقی می شود.از این رو گرایش و روند سئو به چه سمتی خواهد رفت و چه آلمان هایی در طراحی سایت با افزایش اهمیت و تاثیرگذاری همراه می باشند موردی است که در ادامه بررسی خواهد شد.

 

 

طراحی سایت موبایل فرندلی

 

در سال 2015 گوگل طراحی سایت موبایل فرندلی را مورد اهمیت قرار داده است و آنالیز کاربران طراحی وب سایت نشان داد که تعداد کاربران موبایل همواره در حال پیشرفت می باشد و این در حالی است که کاربران کامپیوتر شخصی با رشد چندانی روبه رو نبوده است و در برخی حوزه ها نیز کاهش داشته است. از این روگوگل اهمیت طراحی وب سایت موبایل فرندلی را در رنکینگ های خود بیش از پیش نموده است تا رضایتمندی کاربران موبایل را حفظ نماید.

 

 

ترافیک سایت

 

ترافیک سایت نیز فاکتوری است که در الگوریتم های گوگل بیش از پیش نمود پیدا می کند. تلاش خود را برای افزایش ترافیک سایت خود نمایید. در این راستا می توانید به تولید محتوای کاربرپسند ، تبلیغات ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و دیگر روش های افزایش ترافیک اقدام نمایید.

 

 

اهمیت بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا که با تولید محتوای با کیفیت و نیز انتشار محتوا در دیگر محیط ها همراه می باشد اثر بسیار بالایی در جذب ترافیک و نیز سئو وب سایت شما خواهد داشت. تولید محتوای کارپسند می تواند شما را به مرجعی در حیطه کسب وکاری شما تبدیل نماید که در نتیجه افزایش ترافیک را برای شما به دنبال خواهد داشت و حتی در گامی پیش تر می تواند اثرگذاری در برندینگ داشته باشد.

 

 

اهمیت شبکه های اجتماعی

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی که با به اشتراک گذاری مطالب در آن معنا می یابد اهمیت بیشتری یافته است. محتوای خود را به همراه لینک در شبکه های اجتماعی به انتشار درآورید. این امر مقاصد مختلفی مانند تقویت برندینگ، افزایش ترافیک و نیز بهبود بهینه سازی وب سایت شما را دنبال می نماید. وجود لینک محتوای شما در دیگر محیط ها و نیز شبکه های اجتماعی در رنکینگ محتوای شما اثرگذار می باشد. تبلیغات در شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی قابل توجه در برخی کسب وکارها ایجاد شده است زیرا که در پروسه وب برندینگ طراحی سایت شما قرار می گیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید