سئو مرده است! گوگل را در دست بگیرید

سئو و اصول بهینه سازی سایت که مبنای کاری خود را بر نمایش سایت براساس کلمه کلیدی خاص قرار می دهد شاید دیگر طراحی سایت ها را با چالش مارکتینگ روبه رو نماید. بساری از سئوکاران در زمان پروسه بهینه سازی سایت تمرکز خود را بر روی یک یا چند کلمه کلیدی قرار می دهند اما همانطور که می دانید کاربران می توانند از بیشمار کلمه و تیتر موضوعی وارد طراحی وب سایت شما شوند. ایا این مورد را می توان چالش جدید سئو برای مارکتینگ بیان نمود. چگونه می توان بهترین عملکرد را از به واسط موتور جستجو گوگل اجرا نمود.

 

 

چگونه می توان گوگل را در دست گرفت!

 

حیطه کسب و کاری خود را تحلیل نمایید. شاید بتوانید لیست بزرگی از تیترها و کلمات کلیدی را بیابید که بتواند کاربران را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید. نمایش طراحی وب سایت شما در نتایج جستجو براساس هر کلمه کلیدی می تواند فرصتی برای مارکتینگ و برندینگ شما شود. پس در مقابل تمرکز بر روی چند کلمه کلیدی لیستی از آیتم ها را در نظر بگیرید و بعبارتی در تمامی کلمات مربوط به کسب وکار شما در نتایج به نمایش گذاشته شوید و در واقع گوگل را در دست بگیرید. اغلب صاحبان طراحی سایت چند کلمه کلیدی که به دفعات بیشتر توسط افراد در موتور جستجو سرچ می گردد را مورد نظر قرار می دهند و دیگر کلمات و یا عبارتی را انجام سئو آن راحت تر می باشد و به آسانی میسر می شود را نادیده می گیرند. اما ما در اینجا به شما می گوییم که لیستی از به روزترین مطالب در حوزه کسب وکاری خود را تهیه نمایید و اجازه دهید که در تمامی مباحث در نتایج جستجو قرار گیرید و بدانید این امر در سئو کلمه کلیدی اصلی شما کمک کننده خواهد بود. نمایش لینک طراحی سایت شما در تمامی موضوعات مربوط به حوزه خود موجب اعتباردهی گوگل به طراحی وب سایت شما خواهد شد و در واقع به نوعی برند خود را به گوگل می شناسانید و در کنار آن گوگل در رنکینگ طراحی سایت شما در کلمه کلیدی اصلی ارتقا خواهد داد.

 

 

سئو جدید

 

تمامی این مطالب به اهمیت بازاریابی محتوا ، کاربرپسند بودن سایت و نیز تقویت برندینگ اشاره می نماید که اصول سئو جدید را نسبت به المان های قدیمی سئو سایت در مقابل هم قرار می دهد. اصول سئو جدید کاربسند بودن سایت و ترافیکی که در طراحی سایت شما جریان دارد را ملاک قرار می دهد.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید