چگونه کاربران سایت خود را وفادار نماییم؟

بسیاری از صاحبان طراحی سایت به دنبال جذب ترافیک و کاربر می باشند اما تعداد محدودی به این نکته توجه می نمایند که چگونه کاربرانی که به هر دلیلی به سمت طراحی وب سایت شما هدایت شده اند را وفادر نماییم تا برای دفعات بعدی نیز برای نیاز خود به سمت سایت رجوع نمایند. تحلیل های متفاوت در زمینه مارکتینگ نشان می دهد که همواره هزینه بدست آوردن مشریان جدید بیشتر از نگهداری مشتریان بیشتر خواهد بود. با توجه به مطالب بیان شده چگونه می توان وفاداری کاربران طراحی سایت خود را افزایش دهیم. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص تقویت تجربه کاربر و یا همان کاربرپسند بودن سایت خواهیم پرداخت.

 

 

  • کاربر شما به دنبال چه هستند؟

 

کاربران طراحی سایت شما به چه دلیل وارد سایت می شوند . آیا به دنبال محصولات و خدمات خاص می باشند؟ آیا خواندن محتوا و مطلب خاصی موجب هدایت آنها شده است. بنابراین نیاز کاربران طراحی وب سایت خود را در نظر بگیرید و محتوای صفحات خود را در جهت رفع آن تولید نمایید. کاربرپسند بودن سایت در راستای نیاز افراد می باشد.

 

 

  • گرافیک سایت

 

ظاهر زیبای سایت شما اولین فاکتوری خواهد بود که به جذب نظر کاربر منجر خواهد شد. گرافیک سایت ، قالب طراحی سایت و نیز تصاویر گرافیکی زیبا آیتمی می باشد که در وهله اول مورد دید کاربران قرار می گیرد. ایده های خلاقانه در تصاویر می تواند توجه بیشتر کاربران را موجب شود.

 

 

  • خلاق باشید

 

برای جلب نظر کاربران خود از ایده های خلاقانه استفاده نمایید. خدمات و کالاهای ویژه ای که در طراحی سایت شما به فروش می رسد. خلاقیت گرافیکی در سایت شما ، امکانات ویژه در سایت شما ، خدمات رایگان در طراحی وب سایت شما و غیره تمامی مواردی است که به عنوان خلاقیت در طراحی وب سایت شما بیان می شود و با جذب ترافیک می تواند مارکتینگ شما را بهبود بخشد و نیز با افزایش ترافیک اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما داشته باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید