چه هاستینگی برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب نمایید؟

 

 

اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی خود هاستینگ انتخاب نمایید چه نکاتی را می بایست رعایت نمایید. انتخاب هاست مناسب از لحاظ سرعت ، امنیت و دسترس پذیر بودن سایت شما را تحت کنترل قرار می دهد. تجربه و قدرت شرکت ارائه دهنده سرویس هاست می تواند این اطمینان را به شما دهد که ترافیک بالای کاربران شما بدون هیچ مشکلی به سایت شما اتصال نمایند.

 

امنیت آیتمی است که در طراحی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیکی مورد توجه قرار می گیرد.  شما احتیاج دارید که مطمئن گردید که اطلاعات حساب کاربران و مشتریان شما به طور امن ذخیره می گردد و همچنین دیتابیس توسط مهاجمان قابل دسترس نخواهد بود.  در اینجا لیستی از متریک ها که در انتخاب هاست مورد نظر است را بیان می نماییم. سرعت و نیز امنیت آیتمی است که در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما اثرگذار می باشد.

قیمت: بیشترین قیمتی که برای هاستینگ خود می خواهید هزینه نمایید را مشخص نمایید تا بهترین سرویس هاستینگ را دریافت نمایید.

دیتابیس: چه دیتابیسی سایت شما نیاز دارد؟

فضای دیسک: فضای دیسک مورد نظر برای طراحی وب سایت شما چقدر خواهد بود؟

پهنای باند: پهنای باند مورد نظر برای طراحی سایت شما چه میزان می باشد.

سه یا چهار هاستینگ که ویژگی های لازمه را دارند را انتخاب نمایید و در نهایت امر با در نظر گرفتن هزینه و نیز سرویس دهی یکی را انتخاب نمایید.

 

 

نظرات دیگران

 

نظر دیگران در خصوص هاستینگ انتخابی شما چه می باشد. آیا مشتریان هاتسینگ از سطح خدمات و سرویس ها راضی می باشند. توجه به بازخود و رفتار دیگران می تواند کمک بسیاری به شما نماید. می توانید شکایات و انتقاداتی که مشتریان هاستینگ دارند نیز مورد توجه قرار دهید.

 

 

سیستم سرویس دهی هاستینگ

 

به سرویس سرویس دهی و پشتیبانی هاستیگ خود توجه نمایید. سیستم پشتیبانی شرکت شما به صورت ایمیل ، تلفن ، پیام فوری و دیگر راه های ارتباطی می باشد. نحوه ارتباط خود با سیستم سرویس دهی هاستینگ در نظر بگیرید. تلفن پشتیبانی که در شرایط ضروری بتوانید مشکل خود را رفع نمایید بسیار حائز اهمیت می باشد. سرعت پاسخ دهی در هاستینگ بسیار مهم می باشد زیرا که در صورت بروز مشکل احتمالی می توانید به سرعت آن را رفع نمایید. گارانتی برای پشتیبانی و سرویس دهی آیتم مورد توجه بعدی می باشد که از شرکت هاستینگ خود درخواست نمایید.

 

 

Reseller هاست

 

در این نوع سرویس دهی هاستینگ می توانید فضای هاست خود را به تصمیم خود به چندین طراحی سایت های خود  اختصاص دهید و به نوعی با خرید فضای مشخص می توانید فضاها را در برحسب نیاز طراحی سایت های خود اختصاص دهید که با هزینه کمتر برای شما همراه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید