چگونه سایت خود را براساس سئو بسازیم؟

اهمیت سئو سایت و بهینه سازی سایت موجب می شود که بسیاری از افراد در زمان طراحی سایت به پیاده سازی اصول آن توجه خاص نمایند. چگونه می توان ساخت سایت خود را براساس اصول سئو همراه نمود! پاسخ این سوال می تواند برای افرادی که می خواهند طراحی سایت خود را آغاز نمایند جالب باشد.

 

 

اصول سئو on-page

 

 

اصول سئو on-page به لیستی از متریک ها اشاره می نماید که موارد زیر را می توان اشاره نمود.

تگ عنوان title

متا تگ توضیحات

لینک های داخلی

بهینه سازی تصاویر

دسترس پذیر بودن ساعت

سرعت سایت

انتخاب کلمات کلبدی

تولید محتوا

تگ h

پیاده سازی موارد یاد شده در بالا به عنوان المان های سئو on-page  بیان می شود که در زمان طراحی سایت می بایست در نظر گرفته شود. حال پس از تکمیل پروسه طراحی وب سایت اقدامات در جهت بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت صورت می پذیرد. تولید محتوای با کیفیت می تواند زنده بودن و فعال بودن سایت را به گوگل بفهماند و این اثرگذاری در سئو سایت خواهد داشت.

 

 

اصول off-page سئو

 

پس از آن انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و دیگر محیط ها می تواند ترافیک کاربران را هدایت نماید. لینک سازی خارجی که موجب اعتبار بخشی به سایت شما می شود نیز از دیگر اقدمات در جهت پروسه سئو سایت شما می باشد. این موارد به عنوان اصول بیرونی سایت یا همان اصول off-page سئو بیان می گردد. اصول بیرونی سایت آیتم های اعتباردهنده به طراحی سایت شما می باشند. در واقع موتورهای جستجو برای نمایش سایت شما در رنکینگ بالا اعتبار را ملاک قرار می دهند. حال لینک سازی خارجی یا همان بک لینک ها در دیگر سایت ها می تواند اعتبار را به طراحی وب سایت شما بخشد. در واقع المان های سئو برخی در زمان طراحی سایت می بایست پیاده سازی گردند و برخی دیگر پس از پایان پروسه طراحی سایت اعمال می گردند.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید