آیا قرار دادن فایل ویدیوای به رنکینگ سایت کمک کننده است؟

 

 

 

 

 

سوالی که معمولا برای صاحبان طراحی سایت پیش می آید این است که آیا درج فایل ویدیوای می تواند به رنکینگ و در واقع سئو سایت آنها کمک نماید.؟ در پاسخی کوتاه باید بیان کنیم که احتمالا بله و نه در روش و طریقی که شما تصور می نمایید. در ادامه به تشریح این موضوع خواهیم پرداخت.

 

 

  • فایل ویدیوای به طور مستقیم بر سئو سایت اثرگذار نمی باشد.

 

قرار دادن فایل ویدیوای به طور اتوماتیک رنکینگ شما را افزایش نمی دهد و اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت نخواهد داشت. در الگوریتم های گوگل متریکی براین اساس که فایل ویدیوای می تواند اثرگذار باشد نداریم. در واقع حقیقت این است که گوگل نمی داند که محتوای فایل دیویوای چیست که بخواهد در رنکینگ و سئو اثرگذاری نماید و بدین دلیل می باشد که در کنار فایل ویدیوای مطلب و محتوایی درج می نمایند تا بیانگر مفهوم بیان شده در فایل ویدیوای باشد.

 

 

  • فایل ویدیوای به طور غیر مستقیم می تواند در رنکینگ اثرگذاری نماید.

 

فقط به این دلیل که فایل ویدیوای به طور مستقیم در سئو اثرگذار نمی باشد دلیل نمی شود که استفاده ننماییم. فایل ویدیوای می تواند کارآمدری های بسیاری در صفحه طراحی وب سایت شما اجرا نماید که می تواند ارتباط قوی تر کاربر را با صفحه طراحی سایت شما ایجاد نماید. بسیاری از کارشناسان سئو بر این عقیده هستند که گوگل آنالیزی از رفتار کاربران سایت را به عنوان فاکتوری در رنکینگ قرار می دهد. مدت زمانی که کاربر در صفحات طراحی سایت شما می ماند یکی ازین المان ها می باشد که در سئو وب سایت اثرگذاری می نماید. حال درج فایل ویدیوای می تواند کاربران را در مدت زمان بیشتری در طراحی سایت شما نگه دارد که در سئو اثرگذار می باشد.

 

 

  • اثر منفی فایل ویدیوای در سئو

 

فایل های ویدیوای می تواند اثرگذاری منفی را در سئو نیز داشته باشد. اغلب فایل های ویدیوای درج شده در صفحات طراحی سایت به طور اتوماتیک و پس از چند ثانیه لود می گردد و این شاید موجب خواهد شد که برخی کاربران صفحه سایت را سریعا ببندند و این امر اثرگذاری منفی را در سئو منجر خواهد شد.

 

 

  • کیفیت فایل ویدیوای

 

همان طور که محتوای باکیفیت مهم می باشد تولید فایل ویدیوای و نیز درج فایل ویدیوای با کیفیت که مرتبط با موضوع صفحه طراحی سایت باشد می تواند اثرگذاری  بسیار مثبتی را در سئو سایت و بهینه سازی وب سایت داشته باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید