چرا لینک دهی داخلی مهم می باشد؟

برای اغلب طراحی سایت ها، صفحه اصلی بیشترین ترافیک را دارا می باشد اما دیگر صفحات طراحی وب سایت نیز می توانند ترافیک بالایی را به خود جذب نمایند. لینک دهی داخلی موجب تقویت سئو سایت خواهد شد. در اینجا چند استراتژی موجود می باشد که بیان می نماید چرا لینک دهی داخلی مهم می باشد. لینک سازی داخلی می تواند مهم ترین صفحات موجود در طراحی سایت شما را نشان دهد و همچنین می تواند به گوگل بیان نماید که به واسط کلمه کلیدی مورد ما صفحه ی مرتبط را داریم. حال چگونه می توان بهترین استراتژی را برای لینک سازی داخلی خود اجرا نماییم.

 

یکی از مهم ترین نکات که در خصوص لینک سازی داخلی باید بدانیم این است که نیازی نیست که تمامی لینک ها در تمامی صفحات آورده شوند بلکه نیاز کاربرانی که وارد آن صفحه از طراحی وب سایت شما می شوند را در نظر بگیرید. پس در وله اول نیاز کاربران طراحی وب سایت خود را در نظر بگیرید و سپس موتور جستجو گوگل و اصول سئو را اجرا نمایید. چندین نکته در لینک سازی داخلی مهم می باشد که در ادامه بیان خواهیم نمود.

 

جهت دهی: جهت دهی مناسب موجب خواهد شد که افراد به صفحه مورد خود در طراحی سایت هدایت گردند. کاربران شما چگونه خواهند توانست به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی یابند. بهترین فرمت جهت دهی این است که اجزه دهید افراد متناسب با نیاز خود به صفحات داخلی تر هدایت گردند و تمامی صفحات را در اختیار کاربر قرار ندهید زیرا که موجب سردرگمی کاربر می شود.

 

فوتر: اغلب جهت دهی ها و لینک های مهم را در فوترها قرار می دهیم تا افراد به لیست لینک های مهم به راحتی دسترسی داشته باشند. فوترها بخش مهمی در طراحی سایت شما می باشد زیرا که در بهینه سازی سایت شما اثر بسیاری دارد.

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید