استراتژی کلمه کلیدی برای طراحی سایت را چگونه اعمال نمایید؟

 

 

 

 

کلمه کلیدی و انتخاب کلمه کلیدی شاید مقدماتی ترین گام در پروسه استراتژی کلمه کلیدی می باشد زیرا که تمامی محتوا و فعالیت های انجام شده در طراحی سایت شما را تحت کنترل خود قرار می دهد. حوزه کسب وکاری خود را تعیین نمایید و سپس آنالیزی از کلمات کلیدی که توسط کاربران جستجو می گردد نمایید.

 

 

حجم کلمات کلیدی

 

در پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت ، رنکینگ را به واسط کلمات کلیدی خاص مشخص می نماییم. حال تکرار کلمات کلیدی می تواند به گوگل بفهماند که طراحی وب سایت شما ارتباط قوی تری با کلمات کلیدی خواهد داشت. اما اگر بخواهید استراتژی خاصی را برای کلمات کلیدی خود اقدام نمایید چگونه این امر را اجرا نمایید. در ادامه به توضیحی در این خصوص خواهیم پرداخت.

 

 

استفاده از ابزار آنلاین

 

ابزار آنلاین بسیاری می تواند شما را در انتخاب کلمه کلیدی کمک نماید. google keywords planner ابزار مناسبی می باشد که حجم کلیک و جستجو را به واسط کلمات کلیدی متفاوت نشان می دهد د در واقع صاحبان طراحی سایت خواهند دانست که بیشترین کلمات کلیدی که در حوزه کسب وکاری آنها توسط کاربران جستجو می گردد چه کلماتی می باشد تا محورترین اقدامات را براین اصل گذارند.

 

 

لیست کلمات کلیدی

 

لیستی از کلمات کلیدی را در حوزه کسب وکاری خود انتخاب نمایید و تنها به یک یا دو کلمه کلیدی اکتفا ننمایید. در واقع هر صفحه از طراحی سایت شما یک عنوان و تایتلی دارد که این عنوان می تواند کلمه کلیدی منتخبی شما که در حوزه کسب وکاری شماست باشد.

 

 

بکارگیری کلمات کلیدی

 

کلمات کلیدی خود را در محتوا و مطالب درج شده در صفحات طراحی وب سایت خود استفاده نمایید و آنها را به واسط لینک به صفحه مرتبط متصل نمایید. این لینک دهی داخلی و حجم بکارگیری لینک داخلی می تواند نمایانگر این موضوع باشد که صفحه طراحی سایت شما ارتباط بیشتری با آن کلمه کلیدی دارد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید