کلمات کلیدی رقبا را برای گرفتن ترافیک بدست آورید!


شاید جالب باشد که بدانید کاربران رقبای شما با چه کلمات کلیدی وارد طراحی سایت شما می شوند تا بتوانید در آن کلمات کلیدی رقابت خود را داشته باشید و ترافیک کاربران را به سمت طراحی وب سایت خود هدایت نمایید. در واقع اینکه بدانید لیست کلمات کلیدی انتخابی رقبای شما چه می باشد می تواند در قدرت گیری و نیز جذب ترافیک شما موثر باشد. مزایای پی بردن به کلمات کلیدی رقبا می تواند به معنای بدست آوردن فرصت جدید برای کسب وکار شما باشد و همچنین می تواند کلمات کلیدی جدیدی که به ذهن شما نمی رسیده است را معرفی نماید تا به تقویت کسب وکار و سودآوری خود اقدام نمدوه باشید.

 

 

 

چگونه کلمات کلیدی طراحی سایت رقبا را بدست آورید؟

 

به منظور بدست آوردن لیست کلمات کلیدی رقبای خود می توانید از ابزار research tool الکسا استفاده نمایید تا بتوانید به لیستی از فرصت های احتمالی خود دسترسی یابید. سایت starbucks.com نیز در این زمینه می تواند کلمات کلیدی طراحی سایت ها را نمایش دهد. پیدا نمودن کلمات کلیدی جدید که توسط رقبا استفاده می شود می تواند فرصت های سودآوری را برای شما ایجاد نماید. کلمات کلیدی که کار کردن بر روی آنها آسان می باشد . در واقع بهترین استراتژی کلمات کلیدی ترکیبی از الگوی رفتاری کاربران و رقبا می باشد.

می توانید سختی یک کلمه کلیدی و نیز رقابتی که در آن وجود دارد را در سایت starbucks.com مشاهده نمایید. بدست آوردن این اطلاعات می تواند کمک بسیاری در عملکرد شما نماید. مشاهده کلمات کلیدی سایت می تواند وضعیت شما را نسبت به دیگر رقبا نشان دهد و نیز کلیک بر روی گزینه opportunities می تواند فرصت هایی که به واسط کلمات کلیدی دیگر می توانید بدست آورید را نیز مشاهده نمایید. سایت الکسا نیز آنالیزی در این صورت فراهم می آورد که توجه بدان می تواند عملکرد سئو سایت و بهینه سازی سایت شما را بهبود بخشد.

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید