چگونه در بازاریابی اینترنتی خود موفق باشیم؟

 

 

 

 

 

مطالب بسیاری در خصوص بازاریابی اینترنتی گفته شده است اما در حقیقت چه آیتم هایی موفقیت در آنلاین مارکتینگ بوجود می آورد. تبلیغات در اینترنت و به نوعی مارکتینگ و جذب مشتری از فضای مجازی می تواند منبع درآمدی برای بسیاری از کسب وکارها باشد. فروش کالا و محصولات و همچنین جذب ترافیک می تواند اهداف صاحبان طراحی وب سایت از بازاریابی اینترنتی آنها باشد. معرفی محصولات و خدمات کسب وکار شما می تواند به واسط طراحی سایت اعمال گردد که به انجام تراکنشات اینترنتی مبدل می گردد. اما چگونه می توانیم بازاریابی اینترنتی خود را موفق تر نماییم در ادامه به بیان متدهایی در این خصوص خواهیم پرداخت.

 

 

  • سرعت لود سایت

 

سرعت لود و بارگذاری صفحات طراحی وب سایت در کنار تاثیری که در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما دارد از نظر کاربرپسند بودن سایت نیز اهمیت دارد. نیازمندی به زمان طولانی برای بارگذاری و لود موجب خواهد شد که کاربر صفحه طراحی وب سایت شما را ترک نماید و یا اینکه دیگر تمایلی به بازگشت دوباره نشان ندهد. سرعت لود به عنوان فاکتروی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می باشد.

 

 

  • درج کامل اطلاعات تماس

 

درج اطلاعات تماس موجب ایجاد حس اعتماد کاربران سایت می گردد. کاربران سایت برای انجام تراکنش و معامله نیازمند حس اعتماد می باشند و حال درج کامل اطلاعات تماس مانند شماره تماس ، آدرس فیزیکی و غیره می تواند موجب اطمینان بخشی به کاربر شود.

 

 

  • درج اطلاعات کامل محصولات

 

آیتم دیگری که مورد نیاز کاربران سایت می باشد اطلاعات و توضیحات از محصولات و خدمات می باشد. درج توضیحات کامل می تواند موجب شود که کاربران با اعتماد به انجام تراکنش اقدام نمایند. ویژگی و خصیصه های ویژه ای که محصولات شما نسبت به دیگر رقبا دارد می تواند کمک بسیاری در انتخاب کاربران باشد و درج این توضیحات لازمه در بخش محتوایی صفحات می باشد. تولید محتوای کارآمد و مرتبط با حوزه کسب وکاری می تواند قدرتمندی را به طراحی سایت شما اهدا نماید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید