الگوریتم پاندا چگونه سایت شما را ارزیابی می نماید؟

 

الگوریتم پاندا گوگل متریک های خود را به ارزیابی محتوای درج شده در صفحات طراحی سایت اختصاص داده است. اما در حقیقت الگوریتم پاندای گوگل چگونه به رنکینگ طراحی وب سایت ها می پردازد و به واسط آن  اصول سئو سایت را تحت تغییرات خود قرار می دهد. در ابتدای پیاده سازی الگوریتم پاندا مواردی همچون حجم محتوا و نیز عدم کپی بودن ملاک ارزیابی طراحی سایت ها بود اما به تدریج المان های الگوریتم سئو به سمت کاربرپسند بودن هرچه بیشتر محتوا پیش رفت. نظر کاربران در خصوص محتوا و نیز بازخوردی که نسبت به محتوا نشان می دهند آیتمی است که تحت الگوریتم پاندا مورد بررسی قرار می گیرد. با این توضیحات الگوریتم پاندای گوگل  تجربه کاربر را در صفحات طراحی سایت شما در نظر می گیرد. در ادامه لیستی از متریک های الگوریتم پاندا که در اصول بهینه سازی سایت و نیز بهینه سازی محتوا می بایست در نظر گرفته شود را بیان می نماییم.

 

 

اصول ظاهری محتوا

 

سایز محتوا، رنگ و نوع فونت، رنکپگ بک گراند متن و غیره از جمله المان های ظاهری در محتوای طراحی سایت شما می باشد که اگر در فرمت نامناسب باشد می تواند موجب شود که کاربر تمایلی به خواندن محتوا نشان ندهد و بخواهد صفحه طراحی سایت شما را رها نماید.

 

 

تیتر و عناوین داخلی

 

تیتر و عناوین داخلی می تواند توضیح دهنده مطالب درج شده باشد. در واقع انتخاب تیتر داخلی مناسب می تواند کاربران را به سمت خواندن محتوا متمایل نماید. در نتیجه برای پاراگراف های خود تیتر داخلی انتخاب نمایید و این تیترهای داخلی با طرح سوالاتی و یا مرتبط با مطلب ارائه شونده در ادامه انتخاب گردد. انتخاب تیتر داخلی با کلمات کلیدی و نیز در تگ h2 می تواند گامی در جهت سئو محتوای شما باشد.

 

 

لینک خارجی برای محتوا

 

علاوه بر اصول و مواردی که درون محتوای صفحات طراحی وب سایت خود رعایت می نمایید اشتراک مطلب در شبکه های اجتماعی ، فروم ها و دیگر سایت ها می تواند اعتبار را به محتوای شما بخشد. در واقع لینک گذاری خارجی بیان می نماید که دیگر سایت ها نیز در خصوص محتوای شما صحبت می نمایند و در نتیجه موجب معتبر خوانده شدن محتوای شما می شود.

 

 

اصول سئو محتوا

 

اصول سئو محتوا مانند عدم کپی بودن محتوا ، استفاده از کلمات کلیدی در محتوا ، لینک دهی کلمات کلیدی در محتوا، حجم محتوا و تعداد کلمات آن ( از 300 کلمه به بالا) ، درج عنوان و تگ h1 برای صفحه طراحی سایت ، درج تگ توضیحات و غیره مواردی است که در خصوص بهینه سازی وب سایت و محتوای صفحات کاربرد می یابد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید