مفاهیم منسوخ سئو


قراردادن متن در پشت تصویر

وب مستر در پروسه طراحی سایت دائما در تلاش برای ایجاد تعادل میان محتوای صفحه ها و بازدهی بالاست. در حالتی که در طراحی وب سایت صفحه ای تصویری جهت معرفی محصول شرکت باشد، پیشنهاد به ویرایش عکس به محتوایی در مورد محصول یا خدمات شرکت می گردد. توصیه مناسب برای حل مشکل، قراردادن متن در زیر عکس است، که هم نیاز به اطلاعات کاربران را تامین می کند و هم منجر به حذف عکس از سایت نمی گردد.


کپی کردن فعالیت رقیب

کپی نکردن فعالیت های رقیب موضوعی است که اغلب موسسات حاضر به انجام ندادن آن نیستند. هرصاحب کسب و کاری به دنبال کسب بهترین نتایج و سئو سایت و جذب مشتریان جدید، در عین حفظ مشتریان قدیمی موسسه اش می باشد. تصمیم درست بر اساس توجه به نظرات مشتریان و کارمندان و سرمایه گذاران و بازخورد مناسب این نظرات در بازار، یکی از راه های پیشی گرفتن از رقیبان است.


تعداد خالص لینکها برابر رتبه بندی

تعداد زیادی از افراد هنوز بر این تصورند که تعداد کل لینکها تنها عامل سئو بالا و رتبه بندی است. بعضی از داده های اجتماعی، شخصی و محلی ارزش به روز کردن را دارند که در رتبه بندی و بهینه سازی سایت موثر هستند.
تمرکز روی استراتژی بازاریابی نه تنها منجر به لینک های جدید می شود بلکه موجب جذب مشتریان جدید و تعامل با آنها می گردد.

ترافیک کم، نشان از پنالتی و جریمه شدن است

با کاهش ترافیک سایت و بررسی علت کاهش که در کدام حوزه است، سعی در رفع و جلوگیری از پنالتی شدن سایت نمایید. با ابزار وبمستر گوگل و پیغام های ارسالی از طرف گوگل، درباره جریمه شدن نیز مطلع می شوید. (ابزار وب مستر گوگل یکی از ابزار بهینه سازی وب سایت است)


محتوای تکراری نیز احتمال جریمه شدن دارد

مشاهده منظم ابزار وبمستر گوگل و چک کردن مرتب برچسب عنوان تکراری و متاتگ شرح راه مناسب تشخیص مواردی است که منجر به مطالب تکراری و خروج خزنده ها از سایت و در نتیجه تاثیر منفی در سئو وب سایت می گردد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید