جستجوهای عبارتی را در محتوا منظور نمایید!

شاید بسیار دیده باشید که افراد در زمان جستجو به جای استفاده از کلمات کلیدی، از عبارات و یا با پرسشی نیاز خود را بیان می نمایند. در این صورت آیا محتوای موجود در طراحی وب سایت شما می تواند پاسخی به سوال کاربران باشد و در صورت ممکن بودن آیا موتورهای جستجو می توانند کاربران را به سمت محتوا شما هدایت نمایند! در ادامه به بیانی در خصوص اینکه چگونه محتوای خود را برای کاربران آماده نمایید خواهیم پرداخت.

 

 

در نظر گرفتن جستجو عبارتی در سئو محتوا

 

بحث استفاده از کلمات کلیدی در محتوا به منظور نمایش داده شدن در موتورهای جستجو موضوعی است که بسیار در موردش صحبت شده است اما باید در نظر داشته باشیم که برخی کاربران با طرح سوال و یا جمله ای در موتورهای جستجو به رفع نیاز خود اقدام می نمایند. پس چگونه می توانید کاربرانی که عبارتی را درج می نمایند را به صفحه طراحی سایت خود هدایت نماییم.

 

 

استفاده از عبارات مناسب در سئو محتوا

 

شاید یکی از کارهایی که در این خصوص می توانید انجام بدید این باشد که در کنار استفاده از کلمات کلیدی مربوط به هر صفحه از طراحی سایت خود از عبارات و جملاتی که فکر می کنید مورد کاربرد کاربر قرار می گیرد استفاده نمایید. بیان جملات در عبارات و واژه های مختلف و یا بعبارتی جمله را در به زبان های مختلف بیان نماییم می تواند عمل مناسبی در این خصوص باشد. 

 

 

مشاهده کلمات کلیدی در گوگل وب مستر

 

گوگل وی مستر و همچنین گوگل آنالیز ابزار قدرتمندی می باشند که لیستی از کلمات کلیدی که به واسط کاربران جستجو می گردد را به نمایش می گذارد. لیستی از کلمات و یا عباراتی که کاربران جستجو نمودند و صفحه طراحی سایت شما در نتایج مشاهده شده است و یا نیز کلیک شده است تمامی اطلاعاتی می باشند که دیده می شوند. اگر صفحه طراحی وب سایت شما به واسط جستجو عبارتی خاص مشاهده و کلیک می گردد پس بهتر است آن عبارت را به صورت برجسته تر بر روی صفحه طراحی وب سایت خود قرار دهید. گوگل وب مستر و گوگل آنالیز ابزار سودمندی در جهت سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید