چگونه کاربران را در سایت نگه داریم؟

 

جذب بازدید کننده به سمت سایت یک موضوع است و نگهداشتن کاربر موضوع دیگری است. هرچه قدر هم که طراحی سایت شما دارای محتوای با کیفیت و عالی می باشد، تا زمانی که کاربران زمان کافی را در طراحی وب سایت شما نگذارنند نمی تواند از کیفیت کاری و عملکردی شما مطلع شوند. در واقع هرچه بیشتر شما کاربران را در طراحی سایت خود نگهدارید، فرصت بیشتری را برای سودآوری و کسب پول خواهید داشت.

 

 

چگونه کاربران را در سایت خود نگهدارید؟

 

 

کاهش استرس کاربر

 

در میان دلایلی که کاربران سایت را ترک می نمایند سردرگمی آسان ترین روش است که می توانید به حل آن بپردازید. حس سردرگمی کاربر در یافتن اطلاعات مورد نظر و یا مطلب مورد نظر موجب خواهد شد که تمایل به ترک سایت نشان دهد. حس اعتماد نیز مورد دیگری است که می تواند نگرانی و استرس کاربر را در طراحی سایت شما کم نماید. وجود آدرس و شماره تماس در صفحات مختلف طراحی سایت ، امکان چت آنلاین ، پاسخگویی به تماس کاربران، تمامی مواردی است که می تواند حس اعتماد را ایجاد نماید و انجام تراکنش را میسر نماید.

 

دلایل زیر مواردی است که موجب حس استرس و ناراحتی کاربر در طراحی سایت شما می شود.

سرعت لود پایین سایت

اطلاعات منقضی شده

عدم وجود طراحی سایت موبایل فرندلی

لینک ها، تصاویر و کدهای مشکل دار

فرم ثبت نام

سختی در یافتن اطلاعات

رفع نمودن این موارد می تواند گارانتی نماید که کاربر حس نگرانی و ناراحتی را در طراحی وب سایت ما نخواهد داشت و این خود عاملی در ماندن کاربر برای مدت زمان بیشتر خواهد بود که اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

 

درج ویدیو

 

فایل ویدیوای می تواند کیفیت محتوای شما را بهبود بخشد. امروزه انتشار فایل های ویدیو به عنوانی پروسه ای در برندینگ کسب وکارها اعلام می گردد. درج جملات تبلیغاتی و نیز تولید فایل ویدیوای آموزشی که مرتبط با کسب وکار و محتوای شما می باشد می تواند نظر کاربران را به خود جلب نماید. انتشار فایل ویدیوای در دیگر سایت ها مانند سایت های اشتراک گذاری فایل ویدیوای مانند یوتوپ و آپارات و لینک نمودن به سایت، می تواند افراد را با برند و نام کسب وکاری شما آشنا نماید.

 

 

لینکدهی داخلی مناسب

 

کاربران تمایل دارند صفحه و محتوای مورد نظر خود را به سرعت بیابند. از این رو لینک دهی مناسب در سایت مانند درج لینک های پرکاربرد در فوتر ، ایجاد صفحات مهم به صورت منو و زیر منو مواردی است که با عنوان لینک دهی مناسب بیان می گردد. البته توجه داشته باشید که لینک های غیر ضروری و کم کاربرد را در تمامی صفحات تکرار نمایید و اجازه دهید کاربر با توجه به نیاز خود وارد صفحات مختلف شود تا به صفحه مورد نظر خود در طراحی سایت شما هدایت گردد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید