چگونه برند آنلاین خود را گسترش دهید؟

 

 

 

 

شاید برای بسیاری از کسب وکارها این سوال مطرح شود که برند آنلاین خود را چگونه گسترش دهیم. شناساندن برند موجب خواهد شد که افراد از زمینه کسب وکاری شما مطلع گردند و در صورت نیاز برای سرویس و یا کالای، نام تجاری شما را در ذهن داشته باشند. اما چگونه می توانیم وب برندینگ خود را تقویت نماییم و در این راستا چه گام هایی را می توانیم ایجاد نماییم. در ادامه به بیانی در خصوص روش های برندسازی آنلاین خواهیم پرداخت.

 

 

انتخاب نام برند

 

انتخاب نام برند اولین گام در راستای برندسازی می باشد. ایا برند شما نام انتخابی برای دیگر کسب وکارها نمی باشد؟ آیا برند شما مفهوم نامناسبی را دربرندارد؟ آیا لوگویی متناسب با برند شما طراحی شده است؟ پاسخ به تمامی این سوالات می تواند شما را در انتخاب نام تجاری مناسب کمک نماید.

 

 

پیغام تبلیغاتی

 

پیغام تبلیغاتی که دربردارنده اهداف تجاری کسب وکار شما می باشد در پروسه برندسازی لحاظ می گردد. جمله تبلیغاتی می توان اهداف چشم اندازی شما را بیان نماید و نیز جمله ای خواهد بود که در ذهن کاربران برجا خواهد ماند.

 

 

تعیین بازار هدف

 

تعیین بازار هدف یکی از مهم ترین گام های استراتژیکی می باشد زیرا که جهت مندی پروسه مارکتینگ را مشخص می نماید. کاربران سایت شما چه کسانی می باشند ؟ رنج سنی ، میزان تحصیلات ، جنسیت ، و دیگر اطلاعات شخصیتی کاربران چه می باشد. این کاربران را در چه محیط هایی می توان یافت؟ آیا موتورهای جستجو می توانند کاربران و بازار هدف شما را مشخص نمایند؟ آیا شبکه های اجتماعی می توانند کاربران را به سمت طراحی سایت شما جلب نماید.

 

 

طراحی وب سایت حرفه ای

 

طراحی وب سایت حرفه ای که با طراحی قالب حرفه ای و نیز گرافیک سایت حرفه ای منظور می گردد می تواند اعتبار خاصی را به برند شما بخشد در کنار آنکه می تواند زمینه ساز تقویت برندینگ شما شود. درج نمودن اطلاعات کافی در خصوص خدمات و کالای کسب وکار شما یکی از آیتم هایی است که به واسط طراحی وب سایت حرفه ای منظور می گردد.

 

 

شبکه های اجتماعی

 

انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند افراد بسیاری را با نام تجاری و کسب وکار شما آشنا نماید.  همچنین اینکه لینک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی اثرگذرای در بهینه سازی سایت و سئو سایت شما خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید