بهبود سریع رنک الکسا!

 

 

 

 

الکسا سایتی است که سطح ترافیک سایت شما را در فرمتی عددی به نمایش می گذارد. سایت هایی که به طور مرتب به روز رسانی محتوا را دارند با رنک الکسای خوبی روبه رو خواهند شد. دانستن اینکه سایت الکسا چه متریک هایی را در رنکینگ خود قرار می دهد می تواند کمک بسیاری در کاهش رنک الکسا برای طراحی سایت شما نماید. از نظر اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت مطلبی که بیان می گردد این می باشد که سایت الکسا می تواند کمک نماید کلمات کلیدی مناسب را در سطح کسب وکاری خود بیابید. اما چگونه می توانیم رنک الکسای طراحی وب سایت خود را افزایش دهیم. در ادامه به بیان روش ها و متدهایی در خصوص افزایش سریع رنک الکسا خواهیم پرداخت.

 

 

تولید محتوای با کیفیت و یکتا

 

یکی از مواردی که می تواند موجب بهبود رنک الکسای شما شود تولید محتوای با کیفیت و یکتا می باشد . تولید محتوای یکتا موجب خواهد شد که افراد به منظور مطالعه و خواندن محتوا به طراحی سایت شما ورود نمایند. در واقع بازاریابی محتوا عاملی در جذب ترافیک خواهد بود. انتشار محتوای تولید شده در شبکه های اجتماعی و فروم ها می تواند افراد بسیاری را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نماید. تنظیم محتوای با کیفیت به طور مرتب می تواند استراتژی مناسبی در بازاریابی محتوا باشد.

 

 

استفاده از سایت های پر ترافیک

 

سایت های پر ترافیک می تواند کاربران خود را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید. درج بنر تبلیغاتی در سایت های پر ترافیک ، انتشار خبر با لینک در سایت های پر ترافیک می تواند موجب هدایت کاربران به سایت شما شود.

 

 

گرفتن لینک های بیشتر

 

وجو لینک در دیگر طراحی سایت ها ، فروم ها ، شبک های اجتماعی و غیره می تواند فرصتی برای هدایت کاربران باشد و نیز قدرتمندی بیشتر سایت شما را در تعداد بک لینک های بیشتر نمایش می دهد که به عنوان متریکی در الکسا در نظر گرفته می شود.

 

 

یافتن کلمات کلیدی پر ترافیک

 

می توانید به واسط آنالیز سایت های رقبا، کلمات کلیدی که می تواند ترافیک بالایی را برای شما ایجاد نماید را تشخیص دهید و بدین منظور اقدام نمایید.

 

 

در نظر گرفتن اصول سئو

 

اصول سئو می تواند موجب بهبود نمایش طراحی وب سایت شما در نتایج جستجو شود که به واسط آن هدایت ترافیک کاربران را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید