دلایل de-indexed  شدن سایت در گوگل

 

 

 

 

پاک نمودن تمامی صفحات از نتایج جستجو در گوگل را به مفهوم de-indexed شدن سایت می نمایند. با پاک شدن سایت از نتایج جستجو ترافیک بالایی که به واسط موتورهای جستجو به سایت هدایت می گردد. قوانین گوگل ذمواردی است که تمامی سایت ها به منظور نمایش داده شدند می بایست بدان عمل نمایند و در غیر این صورت جریمه خواهند شد و پنالتی شدن طراحی سایت بازخوردی در این خصوص می باشد.

 

 

چک نمودن پنالتی بودن سایت

 

برای چک نمودن طراحی سایت خود اگر می خواهید ایندکس شدن سایت خود را چک نمایید site:yourdomain.com را با نام دامنه خود در گوگل تایپ نمایید تا تعداد صفحات ایندکس شده خود را مشاهده نمایید. اگر هیچ صفحه ای را نمایش دهد در واقع گوگل شما را de-indexed نموده است. هچنین سایته ای آنلاینی می توانند پنالتی بودن طراحی وب سایت شما را چک نمایند که با درج دامنه خود می توانید تست نمایید. گوگل وب مستر نیز اغلب در صورت وجود مشکل به صاحب طراحی سایت اخطاری خواهد نمود که به واسط آن می توانید دلیل پنالتی شدن و یا de-indexed شدن سایت خود را بدانید و تا زمانی که اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت انجام نشود به رفع پنالتی شدن منجر نخواهد شد.

 

 

دلایل پنالتی شدن

 

 پنالتی شدن سایت می تواند به واسط الگوریتم های پاندا ، پنگوئن و نیز manual action صورت پذیرد. الگوریتم پنگوئن تحلیلی از لینک های خارجی و بک لینک های شما می نماید. اگر استراتژی مناسب را در خرید بک لینک رعایت ننمایید مانند خرید لینک در حجم بالا ، خرید لینک های بی کیفیت ، برداشتن لینک های خرید شده مواردی است که در الگوریتم پنگوئن گوگل مورد توجه قرار می گیرد. الگوریتم پاندای که کیفیت محتوای شما را در نظر می گیرد. تولید محتوای کپی شده و مشکلات در قالب سایت مواردی است که تحت الگوریتم پاندا قرار می گیرد و پنالتی شدن سایت را نیز منجر می گرداند. وجود لینک های پنهان در سایت ، وجود صفحات با error 404 در حجم بالا ، عدم قابلیت نمایش کدهای css  و جاوا نیز در این خصوص می باشد. برای تست نمودن manual action  می توان در قسمتی که در وب مستر به این نام گذاشته شده است وارد شویم و اگر سایت شما در این خصوص موردی داشته باشد به صورت پیام به صاحب طراحی سایت داده می شود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید