رایانش ابری و طراحی سایت

 

 

 

 

 

رایانش ابری ، رایانش اینترنتی موجب ایجاد فضایی جهت اشتراک منابع ، داده و اطلاعات که برای کامپیوتر و دیگر دستگاه ها می باشد. رایانش ابری و راهکارهای نگهدارنده، کاربران و کسب وکارها با ظرفیت های مختلف برای ذخیره و پردازش داده در مرکز داده شخص ثالث انجام می دهد. بنیان رایانش ابری مفهومی گسترده تر از سرویس های اشتراک گذاری و زیر ساخت اشتراکی می باشد. استفاده از سرویس رایانش ابری به واسط استفاده از اینترنت برای شرکت های طراحی سایت و طراحی وب سایت بسیار پرکاربرد می باشد.

رایانش ابری شرکت ها را قادر می سازد تا منابع را به بصورت اشتراکی استفاده نمایند و حتی در گامی پیشرفته تر رایانش ابری به کاربران اجازه می دهد که تنها برای منابعی که مورد استفاده آنها قرار می گیرد پرداخت نمایند. سرویس رایانش ابری می تواند به صورت خصوصی ، شخصی و یا ترکیبی قرار گیرد. سرویس شخصی رایانش ابری از مرکز داده کسب وکار به کاربران داخلی فرستاده می شود.

این مدل تطبیق پذیری و راحتی را پیشنهاد می نماید در حالی که مدیریت ، کنترل و امنیت را میسر می نماید. در مدل رایانش ابری عمومی ، شخص ثالث سرویس رایانش ابری را بر روی اینترنت می فرستد. سرویس ابری عمومی مبتنی بر تقاضا در ساعت و یا ثانیه می باشد. مشتریان می تواند تنها برای cpu  ، پهنای باند و محفظه نگهدارنده پرداخت نمایند. رایانش ابری ترکیبی، سرویس های رایانش ابری عمومی و رایانش ابری خصوصی را به صورت ترکیبی دارد. اگرچه رایانش ابری با تغییرات بسیاری در ساختار خود روبه رو شده است اما laaS  به عنوان زیرساخت ، PaaS به عنوان پلتفرمیباری سرویس ها، و SaaS به عنوان نرم افزاری می باشد.

رایانش ابری امروزه با تقاضای سرویس گیری بالایی روبه رو بوده است. هزینه پایین خدمات ، عملکرد بالا ، مقیاس بالا برخی از مزایایی است که برای صاحبان کسب وکار داشته است و سابقه خود را از سال 1996 آغاز نموده است.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید