افزایش سئو سایت با برند و نام تجاری خود

 در دنیای کسب و کار اصولا زمان تعریف برند یا نام تجاری سازمان در مورد موضوعاتی چون نام برند، لوگو، رنگ ها، فونت، تصویرسازی و ... فکر می شود.

 

ایا برندینگ فاکتوری برای رتبه بندی است؟

 

در حالت سنتی برند، فاکتور رتبه بندی و سئو وب سایت به حساب نمی آید. احتمالا الگوریتمی جهت اندازه گیری اعتبار برند وجود ندارد. اغلب سایت های که به برندهای قوی وابسته هستند با وجود نداشتن سئو بنیادی و اصولی دارای رتبه بالایی می باشند. داشتن برند شناخته شده در افزایش کلیک کاربران و داشتن مخاطبین منتخب و وفادار موثر بوده و نیز کمک به تفهیم ارتباط موجودیت های کسب و کار و محصولات یا خدمات ارائه شده، می نماید.

 

تفکر در مورد همه جوانب کار

 

یکی از اصول برندسازی درنظرگرفتن تمام جوانب نوع کسب و کار و زمینه فعالیت است. با ایجاد محتواهای مرتبط با زمینه کسب و کار و انتخاب کلمات و عبارات کلیدی مرتبط، دامنه ارتباط با کاربران وب را گسترش دهید. نتیجه حاصله از این روش مثبت تر از استفاده از کلمات کلیدی تجاری و یکسان با نوع کار خود است.

با مثال زیر توضیح می دهیم. فرض بر این است که زمینه کسب و کار شما، طراحی سایت باشد، شما با انتخاب کلمه کلیدی (طراحی وب سایت) تنها تعدادی مخاطب و بازدیدکننده به سایت خود جذب می کنید، ولی اگر دامنه تحقیقات خود را گسترش دهید، می بینید که تعداد زیادی از افراد به عنوان یکی از راه حل های مشکل خود به دنبال طراحی سایت هستند. پس با ورود به حوزه های مختلف و معرفی برند خود به طور غیرمستقیم و ارائه راه حل هایی که در نهایت منتج به معرفی محصول و برند خود گردد، سعی در افزایش بازدیدکننده و بهینه سازی سایت و شهرت و افزایش اعتبار برند خود گردید.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید