بررسی 4اشتباه معمول در سئو وب سایت

 


1. عدم استفاده از نقشه وب سایت با فرمت XML :


نقشه وب سایت بر خلاف فایل robot.txt که به موتورهای جستجوگر اعلام می کند در سایت شما چه مطلبی در چه آدرسی وجود دارد (که این امر موجب بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت خواهند شد ) ، نقشه سایت به موتورهای جستجوگر از تغییرات وب سایت آگاهی داده ، شناخت بهتری از وب سایت شما به آن ها خواهد داد و در نهایت به سریع تر ایندکس شدن مطالب وب سایت شما کمک می نمایند . از این رو درصد سئو وب سایت تان افزایش خواهد یافت . نقشه وب سایت که با XML مشخص می گردد در واقع یک فایل متنی است که در آن آدرس های وب سایت شما به صورت تمام و کمال قرار گرفته شده است .


2. عدم تعیین آدرس استاندارد برای URL ها در طراحی سایت :


بهتر است برای داشتن آدرس های استاندارد در URL ها نکات زیر را در طراحی سایت و ساخت سایت خود رعایت نمایید .
•    به کارگیری چند کلمه کلیدی در آدرس URL
•    وجود حداکثر 115 کاراکتر در URL
•    عدم زیاده روی در استفاده از پارامتر ها در URL
•    استفاده از خط فاصله یا (-) به جای (_) در URL ها


3. عدم سئو سایت برای Google plus :


مهمترین تاثیر گوگل پلاس در سئو سایت  این است که بر خلاف تمامی گفته ها و نوشته ها برای تعریف گوگل پلاس که آن را چیزی شبیه به لایک در فیسبوک می دانند باید بگوییم این تعریف کاملی نیست ! این سرویس در واقع می‌تواند برای تشخیص مطالب بهتر و محبوب‌تر در نتایج جستجو به ما کمک نماید. گوگل می‌خواهد با این سرویس به شیوه‌ای کاملا متفاوت ‌تر ، سهمی در بخش داغ like‌ها مانند وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.سعی کنید تعداد دوستان درون حلقه گوگل پلاس خودت را افزایش دهید چرا که با افزایش تعدادآنها ، مطلب پلاس وان شده شما برای افراد بیشتری به نمایش گذاشته خواهد شد .


4. عدم سئو محتوا سایت برای نتایج موتور های جستجو گر :


روان نوشتن متن ها یکی از مهم ترین نکات در این زمینه می باشد . چراکه مخاطبین از مطالعه مطالبی که به خوبی نوشته شده باشند لذت برده و وقت بیشتری به آن ها اختصاص خواهند داد . هم چنین سازمان دهی مطالب در طراحی وب سایت نیز همیشه امری مطلوب به حساب می آید و بازدیدکنندگان نیز به راحتی می توانند بفهمند یک موضوع از کدام قسمت شروع و در کدام قسمت به اتمام رسیده است .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید