5 کلید طلایی در موفقیت طراحی وب سایت شما  

 


1 . ایجاد فضای بزرگ تر :


شلوغی بیش از اندازه صفحات طراحی سایت موجب سردرگمی بازدید کننده می گردد و وب سایت را پیچیده و غیر قابل فهم نشان می دهد . بهتر است در طراحی و ساخت سایت از فضای خالی بیشتری استفاده نمایید تا توجه مخاطب به مطلب مورد نظرتان جلب شود و فرصت طراحی بهتر صفحه برای شما فراهم شود . در حوزه طراحی وب سایت اصطلاحا این فضا را فضای سفید می نمامند . سعی کنید در طراحی وب سایت تان شلوغی و بهم ریختگی را کاهش دهید و به کمک فضای خالی مخاطب را به بهترین صورت برای رسیدن به مقصد مورد نظرش هدایت نمایید .


2 . استفاده از سایز های بزرگ :


این روش ، شیوه جدیدی نمی باشد اما هم چنان یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین روش های طراحی سایت به حساب می آید . این روش موجب جلب توجه مخاطب و متمرکز نمودن وی بر مطالب وب سایت می باشد . این روش با طراحی های تخت و مینیمالیست نیز نتیجه ای مطلوب به وجود می آورد .


3 . استفاده از طراحی متریال Google :


حدود 3 سال پیش ، مسئله طراحی متریال توسط شرکت گوگل مطرح شد . اگر جزء طراحان وب سایتی می باشید که سبک تخت بیشتر مورد نظرتان می باشد ، طراحی متریال قدمی بزرگ برای به روز رسانی کسب و کارتان محسوب می شود . اگر بخواهیم به یکی از اصلی ترین ویژگی های این طراحی وب سایت اشاره کنیم ، می توان به طراحی سایه های ظریف برای کاراکتر ها اشاره داشت .


4 . طراحی وب سایت ریسپانسیو :


امروزه  تعداد کاربران تلفن های هوشمند روز به روز در حال افزایش می باشد . لذا هر روز به اهمیت طراحی ریسپانسیو افزوده می گردد . از این رو تصاویر وب سایت تان را متناسب با صفحات کوچک بهینه سازی نمایید .

 


5 . حذف سایدبار از طراحی وب سایت :


وجود سایدبار در طراحی سایت موجب به وجود آمدن آشفتگی در سایت می شود . با گذشت زمان این سایدبار ها به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شدند .  در به کارگیری آن ها بسیار دقت نمایید تا ظاهر زیبا وب سایت تان برای بازاریابی های بی اهمیت ، فدا نشود و بهتر است اگر نیاز خاصی به سایدبار ها ندارید ، رفته رفته آن ها را از طراحی وب سایت تان حذف نمایید .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید