علاوه بر سایت و طراحی سایت(طراحی وب سایت)، طراحی پورتال نیز بسار لازم است.

پورتال و ویژگی های آن

جدا از مفهوم طراحی وب سایت، پرتال همانطور که از نام آن پیداست ، به معنی درگاه است و در اینترنت به معنی یک صفحه وب است که این امکان را به کاربر می دهد که وارد دنیایی از اطلاعات شود و خواسته هایش را اعلام کند و به دست آوردن این اطلاعات را برای او آسان می کند . در گذشته فقط برای جستجو استفاده می شدند ولی به مرور زمان این سیستم ها نیز گسترش پیدا کردند تا اینکه امروزه همه کار می توان با آنها انجام داد .
در پورتال ها  کاربران می توانند با هم در ارتباط باشند و اطلاعات همیشه در دسترس آنها خواهد بود ، این امکان را می دهد که کارهای روزمره خود را انجام دهید مثل کارهای اداری ، از امنیت و دقت بالایی برخوردار است ، قابلیت سفارشی سازی را دارا است و در آن یکپارچگی اطلاعات را مشاهده خواهید کرد . پورتال ها علاوه بر این ویژگی ها  امکانات دیگری برای کاربران و  حتی مدیران سایت دارند که عبارتند از : امکان جستجو ، نظرسنجی ، فرم ها و کنفرانس های الکترونیکی ، مدیریت محتوا ، ایمیل ، پرداخت الکترونیکی و ...
علاوه بر طراحی سایت، پورتال ها نیز برای اهداف خاصی طراحی می شوند و انواع متفاوتی دارند ، مثلا پورتال شهری  همانطور که از نامش مشخص است اطلاعات مربوط به یک شهر در آن قرار خواهد گرفت و یا پورتال تخصصی که برای کارهای خاص طراحی می شوند و شما بنا به خواسته خود از انواع پورتال می توانید استفاده کنید .

علاوه بر طراحی وب سایت، پورتال در واقع یک صفحه وب است که که کاربران و مدیران سایت در آن با یکدیگر در ارتباطند. این وب سایت برای اهداف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، بعد از طراحی سایت، به ایجاد پرتال روی می آورند.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید