ویدیوی آنلاین موجب افزایش رنکینگ، افزایش بازدید کنندگان و بهینه سازی سایت می شود.

مزایای استفاده از ویدئوهای آنلاین در افزایش رنکینگ سایت

استفاده از ویدئو ها از زمان های گذشته رواج دارد . اما ویدئوهای آنلاین ابزار جدید و در حال گسترشی هستند که هزینه پائین و تأثیر عمیق آن باعث شده افراد در اکثر کسب و کارها برای گسترش بازاریابی اینترنتی و معرفی محصولات خود به سراسر جهان از آن استفاده کنند ؛  
اکثر مردم ترجیح می دهند بجای مطالعه کتاب و بروشور ویدئو تماشا کنند و از دیدن آن بیشتر لذت می برند زیرا مدت زمان کمتری را صرف می کنند پس استفاده از ویدئو این رسانه بصری قوی ای برای ارتباط با مشتریان خواهد بود . شما می توانید اطلاعات و مشخصات شرکت ، نحوه عملکرد محصولات خود  و همچنین مزایای استفاه از آنها را به طور مختصر در یک ویدئوی کوتاه در سایت به نمایش بگذارید که برای مخاطبان هم جذاب باشد . در نتیجه دیدن این ویدئو باعث می شود مشتریان با نظر دادن و اشتراک گذاری این ویدئو به ترویج برند شما کمک کنند که اعتبار و شهرت شما در میان مردم فراگیر خواهد شد و موجب بهینه سازی سایت شما خواهد شد . استفاده صحیح از ویدئوها باعث افزایش بازدید کنندگان وب سایت و نتیجه آن افزایش ترافیک سایت، افزایش مشتری و فروش و افزایش رنکینگ سایت خواهد بود و شما را به صفحه اول گوگل هدایت خواهد کرد . برای موفقیت در استفاده از ویدئو در طراحی سایت (طراحی وب سایت) باید به عنوان و شرح ویدئوی خود خوب فکر کنید و بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و هرجا که لازم دیدید از لینک ها استفاده کنید .

در طراحی سایت استفاده از ویدیوی آنلاین در سایت موجب افزایش بازدید کنندگان وب سایت می شود و با نظر گذاری و به اشتراک گذاری آن توسط بازدید کنندگان، محبوبیت سایت بالا رفته و موجب بهینه سازی سایت می شود.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید