هدف افراد مختلف از ساخت سایت
طراحی سایت، به روند برنامه ریزی و ساخت یک سایت گفته می شود که شامل متن، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری و المان های برنامه نویسی است که  توسط طراحی سایت برای تولید صفحه ای قابل رویت در مرورگر، فرمت دهی می شوند. طراحان سایت ها برای ایجاد صفحاتی که توسط مرورگرها قابل خواندن باشند از زبان های نشانه ای مانند HTM برای ایجاد ساختار و از CSS برای نمایش استفاده می کنند. در دنیای Web 2.0، زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر جاوا اسکریپت، Ruby on Rails، PHP، ASP.net و Perl برای ساخت صفحات سایت ها استفاده می شوند تا تعامل کاربر با سایت بوجود آید. درمجموع فرایند طراحی سایت شامل تحقیق، تبلیغات، مدیریت فایل های صوتی، تصویری، چند رسانه ای در صفحات سایت می باشد.یک سایت شامل صفحه اصلی، یا خانه نیز بخش های متفاوت دیگری می باشد که هرکدام برای هدف خاصی گرد هم آمده اند. صفحه اصلی سایت در مورد هدف اصلی سایت و همچنین بروز رسانی های روزانه آن صحبت می کند که می تواند شامل لینکی باشد که کاربران را به بخش های مختلف سایت مربوطه هدایت می کند. هدف افراد مختلف از طراحی سایت متفاوت است برخی به دنبال شناخته شدن تجارت شان هستند و بعضی از نیز به دنبال فروش محصولات خود به صورت اینترنتی می باشند

 


ملزومات نگه داری سایت

 


علاوه بر داشتن سایت باید طرز استفاده صحیح از آن را نیز بدانید و قدرت و توان این را داشته باشید که با کمک روش های گوناگون ترافیک وب سایت تان را افزایش داده و بالا ببرید به عنوان مثال برای وبسایت محتوای جدید و تازه بگذارید و یا از مطالب مناسب و عکس های جذاب استفاده نمایید و در کل کاری کنید که طراحی سایت خوب و کاربر پسند داشته باشید .به گونه ای بتوانید ترافیک وب سایتتان را به نحوی افزایش دهید که مشتریانتان روز به روز بیشتر شوند از این طریق سود شما بیشتر خواهد شد و این در نهایت به نفع شما خواهد بود سعی کنید تا اشخاصی را پیدا کنید که مرتبط با زمینه کاری شما فعالیت می کنند و یا به نحوی مرتبط با شغل شما هستند ، این شروع خوبی برای شما خواهد شد و می توانید بر روی این افراد سرمایه گذاری نمایید . شما می توانید به اسانی با این افراد تعامل کرده و از آنان بخواهید تا کم کم بعد از مدتی محتوای وبسایت تان را در وبلاگ و یا وب سایت خود شان منتشر کنند و هم چنین اگر در شبکه ها و رسانه های اجتماعی نیز فعال هستند در آن جا نیز صفحه اختصاصی داشته و متون و مطالب مهم را ان جا به اشتراک بگذارند و تمام مطالب را منتشر نمایند . انتشار مطالب به مرور زمان مشتری های بیش تری را به سمت تان می کشاند و این برای شما یعنی سود بیش تر و منفعت زیاد .

 

هدف افراد مختلف از ساخت سایت


لزوم توجه به علایق کاربران سایت

 


این نکته را بدانید که اکثر افراد و اشخاصی که شما را می شناسند و عضو وب لاگ و یا وب سایت شما می شوند به طریقی به شما علاقه ‌مند بوده که این کار را کردند پس می توانید در ادامه فعالیت هایتان از آن ها کمک بگیرید و به کمک ان ها خدمات و محصولات تان را بفروشید و گسترش دهید . بر مطالبی که هنگام طراحی سایت می گذارید کنترل و اشراف داشته باشید  و اجازه منتشر شدن هر متنی را ندهید ، شما مدیر یک وب سایت و میزبان هستید و باید بدانید کاربر و مشتری شما بیشتر خواهان و دنبال چه مطالبی است  و بعد روی ان زوم کنید . کاربران پس از ورود به سایت شما مهمانان شما خواهند شد پس به انان توجه نمایید و خواسته ها یشان را جدی بگیرید تا بیشتر راغب شوند به سایت شما مراجعه کنند. در طراحی سایت باید در مورد موضوعی مطلب داشته باشید که کاربر و خواننده ی شما را تشویق و ترغیب کند تا بر دکمه اشتراک کلیک کند و مطلب را انتشار دهد و بیش تر به موضوعات جالب فکر کنید که برای افراد مهم بوده و بیش تر مورد توجه آن‌ ها است .به این نکته دقت فرمایید که فقط نوشتن محتوای تازه کافی نیست و شما باید  در طراحی سایت محتوایی را بسازید که برای خواننده مهم جلوه کند ، آن را به اشتراک‌ با افراد دیگر گذاشته و ساده از کنار متن شما رد نشود .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید