پیشنهاداتی برای بهبود طراحی وب سایت شما

 


برنامه ریزی برای صفحه‌های لمسی و تبلت ها


یکی از پیشنهادات ما این است که در طراحی وب سایت جزئیات مربوط به کاربران را در نظر بگیرید. امروزه استفاده از وسایلی که دارای صفحات لمسی هستند از قبیل لب تاب ها و تلفن های هوشمند و غیره گسترش زیادی داشته و به سرعت در حال افزایش است. همان طوری که مشخص است کاربران این دستگاه ها موس ندارند و تمامی کارهایی که انجام می دهند با انگشتان دست است و به همین خاطر نیاز است که در طراحی وب سایت برنامه نویسی و طراحی به صورتی انجام گیرد که این کاربران هیچ مشکلی نداشته باشند و بتوانند مدت زمان زیادی در سایت شما بمانند.


به کارگیری تایپوگرافی قدرتمند در طراحی وب سایت

 

پیشنهاداتی برای بهبود طراحی وب سایت شما


یکی از موارد رایج در سایت‌ها و محیط‌های کاربری انگلیسی زبان تایپوگرافی است که اهمیت زیادی به آن می دهند. مقوله ای که در زبان فارسی اهمیت کمتری به آن می دهند و در کل کمتر به آن پرداخته شده است. یقین داشته باشید یکی از عناصری که تأثیر زیاد و نقش بسزایی در بالا بردن کیفیت و زیبایی طراحی وب سایت شما می تواند داشته باشد و ضمناً سایت شما را کاربردپذیر کند تایپوگرافی می باشد که با استفاده درست و بجا از آن طراحی سایت شما بسیار دلنشین تر می شود. سعی کنید اگر اطلاعات زیادی در مورد تایپوگرافی ندارید به دنبال یافتن نمونه هایی از آن بگردید تا ایده هایی را در ذهن شما تشکیل دهد. هر چه نمونه های بیشتری ببینید بهتر و تأثیرگذارتر می توانید از آن در طراحی وب سایت استفاده کنید.


انسجام در طراحی وب سایت


ارائه دادن یک تعریف دقیق و کامل از طراحی منسجم مقداری سخت و شاید غیر ممکن باشد اما منظور ما در این بخش این است که جایگاه هر عنصری در طراحی وب سایت مشخص باشد.
یعنی هر چیزی را در جای خود استفاده کنید. منسجم بودن طراحی وب می تواند در عین سادگی باشد. پس تا جایی که می توانید جایگاه هر عنصری را شناسایی کنید و در طراحی سایت خود نظم را رعایت کنید. سعی کنید تمام قسمت های سایت را از نظر حجم محتوا تراز نموده و اجازه ندهید از نظر دیداری سایت شما به یک سمت لنگر اندازد. با رعایت این نظم و انسجام در طراحی وب سایت خود به بهبود آن کمک کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید