چندین استراتژی بازاریابی الکترونیکی در طراحی وب


با توجه به اهمیتی که بازاریابی الکترونیکی در دنیای امروز دارد و علاقه مندان فراوانی به دنبال طراحی وب در این حوزه می باشند برآن شدیم تا چند استراتژی مهم در این زمینه را برای شما همراهان گرامی تشریح کنیم.

بازاریابی پست الکترونیکی در طراحی وب


یکی از مهمترین اقداماتی که نیاز است مدیران و صاحبان سایت ها برای بازاریابی انجام دهند اقدام از طریق پست الکترونیکی می باشد. آمار استفاده از ایمیل نزدیک به روزی یک میلیارد نفر است که نشان دهنده اهمیت و تأثیر این روش برای رسیدن به تعداد زیاد مشتریان بالقوه و تقویت کردن ارتباط با آنها می باشد. طراحی و فرستادن ایمیل به واقع یکی از با اهمیت ترین نیازهای تجارت آنلاین در دنیای امروز می باشد. امروزه هم فضای طراحی وب و هم ابزارها و روش های طراحی و فرستادن ایمیل و خبرنامه قدرت زیادی یافته اند.  


نوشتن وبلاگ


در دنیای طراحی وب قبل از اینکه وبلاگ به وجود بیاید مشتریان نمی توانستند با عرضه کنندگان کالاها و خدمات ارتباط نزدیک داشته باشند. وبلاگ نویسی کمک می کند اعتماد به وجود بیاید و مشتریان بتوانند با مدیران شرکت ها در رده های مختلف ارتباط بر قرار کنند و بازاریاب ها نیز می توانند برنامه خود را در محیطی وسیع و شخصی برای مشتریان ارائه داده و بازاریابی کنند.


ابزار آر.اس.اس در طراحی وب

 

چندین استراتژی بازاریابی الکترونیکی در طراحی وب

 


در سالیان قبل برای کسب اطلاعات مورد نیاز باید باید از سایت های زیادی بازدید می کردیم تا بتوانیم آنچه که لازم داریم به دست بیاوریم. اما اکنون با استفاده از RSS هر ورز و به طور مرتبط اطلاعات از طریق اینترنت برای ما فرستاده می شود. هر کسی می تواند برای اینکه اطلاعات خود را به دست بیاورندآنلاین شوند و اطلاعات مورد نیازشان را بلافاصله بعد از آپلود شدن دریافت کنند که نشان از پیشرفت روز افزون دنیای طراحی وب می باشد. این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه و نیرو نیز می شود. RSS کمک می کند تا بازاریاب ها جریانی دائمی از اطلاعات را به وسیله اینترنت در اختیار مشتریان قرار دهند.


قرار دادن نظر سنجی های آنلاین در طراحی وب


نظر سنجی های آنلاین این امکان را به شما می دهند که بازخورد فعالیت خود را در کمترین زمان ممکن و بسیار ساده به دست بیاورید و خصوصاً برای کسب و کارهایی که توان سرمایه گذاری برای انجام تحقیقات را ندارند کارآیی زیادی دارد. این نظرسنجی های آنلاین در طراحی وب بازخور مشتریان را فراهم می کند و امکان ایجاد آنها بسیار ساده می باشد و استفاده از نتایج آنها نیز فرایند پیچیده و زمان بری نیست.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید