چگونگی ایجاد دروپال


مثل اغلب داستان هاي موفق، داستان دروپال هم از اتاق خوابگاه کوچک در دانشگاه Antwerp با دانشجویانی که هر کدام اهداف مشخصی داشتند ، آغاز شد . دو دانشجوی بسيار جوان به نام های Dries Buytaert و Hans Snijder تصمیم گرفتند تا خط اینترنت خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند . چند وقت بعد Dries تصمیم گرفت تا بر روی یک سایت خبری کار کند و شايد این راهی باشد که از طریق آن بتواند به دانشجویان کمک کرده تا اطلاعات و اخبار همديگر را برای هم به اشتراک بگذارند .در گذر زمان این سایت رشد و تغییرات بسیار زياد و مهمي کرد که نتیجه علاقه ی Dries به توسعه و یادگیری مطالب جدید بود  در آموزش طراحی سایت با دروپال  تقریبا اواخر سال 2001 میلادی ،Dries تصمیم گرفت تا سورس کد(Source Code) سیستم مدیریت محتوای سایتش را به صورت باز و قابل ویرایش در اختیار عموم قرار دهد تا ديگران نیز به رشد و توسعه ی آن کمک کنند. يقينا او بهترین انتخاب را انجام داد . چراکه امروزه دروپال به صورت کاملا سازمان دهی شده و منظم و با کمک اجتماعات بزرگی از کاربران ، توسعه دهندگان ، تیم های امنیتی و غيره روز به روز بر قابلیت ها و امتیازات خود اضافه ميكند و ایرادات(bug) و پیشنهاداتش در این اجتماعات مطرح و رسیدگی می شوند . امروزه دروپال دارای اجتماع عظیمی از کاربران و توسعه دهندگان است که سبب مطرح شدن این سیستم مدیریت محتوا در جهان اند و بسیاری از سایت های تجاری ؛ دولتی ، شخصی و غيره علاقه مند به  آموزش طراحی سایت با دروپال شوند.

 

دروپال یک cms متن باز


دروپال یک سیستم مدیریت محتوای وبی به صورت متن باز است که  آموزش طراحی سایت با دروپال به شما اجازه می دهد به سرعت و به راحتی یک وب سایت ساده و یا حتی پیچیده را ایجاد کنید که می تواند شامل همه چیز از یک سایت وبلاگ ساده گرفته تا سایت تجاری و حتی شبکه های اجتماعی و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را پوشش دهد. تنها محدودیتی که برای کار با دروپال دارید ، حد تفکرات شماست و مدت زمانی که برای اجرای پروژه ها روی آن ها وقت می گذارید. به عنوان یک ساختار متن باز ، جامعه دروپال به صورت پیوسته در حال رشد دادن ساختار آن و همچنین گسترش دادن کاربرد هسته اصلی آن توسط ایجاد ماژول های جدید و هیجان انگیز است. در آموزش طراحی سایت با دروپال اگر یک مفهوم جدیدی در وب مطرح شود تنها چند روز طول می کشد تا آن مبحث تبدیل به یک ماژول قابل استفاده برای دروپال شود. در اصل این جامعه ی دروپال است که باعث شده دروپال امروز به چیزی که می بینید تبدیل شود.

 

چگونگی ایجاد دروپال  

 
ویژگی های  مثبت دروپال

 
دروپال ماژول های زیادی دارد،در آموزش طراحی سایت با دروپال  تعداد ماژول های موجود برای دروپال قطعا زیاده و این کار را برای شما راحت می کند شاید تعداد این ماژول ها به اندازه مثلا وردپرس نباشد . اما این به این معنی نیست که در آموزش طراحی سایت با دروپال تعداد ماژول های کمتر به معنی امکانات کمتر می باشد طراحی قالب در دروپال آسان است،  در آموزش طراحی سایت با دروپال در  دروپال طراحی قالب با استفاده از قالب های پایه موجود در دروپال به سادگی انجام میشود همچنین مستندات دروپال بسیار زیاد است .   تعداد توسعه دهندگان و استفاده کنندگان دروپال بسیار زیاد است.  ماژول نویسی در آموزش طراحی سایت با دروپال استاندارد می باشد ،  دروپال مخصوصا در نسخه 8 کاملا به صورت استاندارد طراحی شده است. دروپال به راحتی اجرا میشود و متن باز است  همچنین  برای سئو بهینه  و بسیار امن است

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید