ساخت سایت با در نظر گرفتن الگوریتم جدید گوگل

گوگل به صورت مداوم در حال تلاش برای مبارزه با سایت های اسپم است. الگوریتم جدید گوگل سایت های اسپم را مورد هدف قرار داده است و به صورت کاملاً جدی با سایت هایی که گوگل احتمال می دهد که بر خلاف قوانین کیفیت مطالب و محتوای گوگل عمل کرده و یا به اصطلاح خطوط قرمز گوگل را پیچانده اند برخورد کند.

در نظر گرفتن قوانین گوگل در ساخت سایت

 

بنابراین باید در ساخت سایت و سئو سایت به دقت به قوانین گوگل توجه کنید. در سایت های فارسی نمونه های فراوانی وجود دارد که از روش های غیر مجاز استفاده کرده اند و با ورود به آن سایت ها مشاهده خواهید کرد که در ساخت سایت عمل ایجاد انبوه کلمات کلیدی و یا استفاده از لینک های غیر طبیعی را انجام داده اند، حتی وب سایت های بزرگ و معتبر.

شناسایی سایت های اسپم توسط گوگل

 

هر چند که به راحتی نمی توان فهمید که سایت های اسم کدام هستند و تشخیص آنها سخت است و مدت زمان زیادی را نیز طلب می کند ولی در حالت کلی این نوع ساخت سایت ها از تکنیک های سئو بیش از حد و یا منفی استفاده می کنند و در تلاشند که اسپایدرها را گول بزنند. باید توجه کرد که تغییرات در هر زبانی به یک مقدار است و برخورد و افت در هر زبانی به یک مقدار می باشد ولی این حالت استثنا وجود دارد که در زبان هایی که شدت اسپم به نسبت بیشتر می باشد بیشتر هم بشود. این تغییرات کم سر و صدا اتفاق می افتند و چندان وضوح ندارند اما نکته این است که اتفاق می اُفتد.

اسپم در میان ساخت سایت های فارسی زبان

 

ساخت سایت با در نظر گرفتن الگوریتم جدید گوگل

 

نکته ای که متاسفانه ناگفته پیدا می باشد این است که با الگوریتم های جدید گوگل برای مبارزه با سایت های اسپم سایت های فارسی زبان ضرر زیادی خواهند کرد زیرا میزان استفاده از سئو غیر مجاز در آنها به مراتب بیشتر است و کمتر سایتی را می توان یافت که از راه های اصولی بهینه سازی سایت استفاده کرده باشد.ما در مجموعه مقالاتی که در مورد سئو سایت و ساخت سایت ارائه کردیم راههای فراوانی را که می توانیم بدون اسپم شدن رتبه سایت را بالا برد اشاره کردیم که می توانید با استفاده از آنها در کنار هم و راهنمایی گرفتن از یک متخصص سئو سایت کلاه سفید سایت خوبی را بسازید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید