مزایای استفاده از Google Instant چیست؟


در مقالات دیگری نیز به میزان زیادی به گوگل اینستنت اشاره کردیم و زوایای آن را شرح دادیم. اکنون در این نوشتار و در ادامه مباحث طراحی وب به مزایای استفاده از Google Instant می پردازیم.


انجام جستجوهای سریع تر در طراحی وب


یکی از مزایای استفاده از Google Instant این است که می تواند با پیش بینی جستجوی خود و نمایش دادن نتایج قبل از اینکه حتی تایپ شما به یایان برسد حدود دو تا پنج ثانیه در هر جستجویی که انجام بگیرد صرفه جویی خواهد کرد.


طراحی وب و پیش بینی های هوشمندانه تر


مواقعی که شما خود نیز دقیقاً نمیدانید که می خواهید چه چیزی را جستجو کنید وجود این پیش بینی ها در نتایج جستجو شما را راهنمایی خواهد کرد و ممکن است موارد جالبی را به ذهن شما متباتر کند. به این صورت که پیش بینی ها را دسته بندی کرده و پیش بینی برتر را به صورت مشخصی در یک کادر با رنگ متفاوت به شما نشان می دهد و به همین خاطر شما قادر خواهید در حین تایپ به احتمال فراوان چیزی را که لازم دارید بیابید و قبل از اینکه به صورت کامل عبارت خود را تایپ کنید نوشتن را متوقف و روی یکی از پیش بینی ها کلیک کنید. این پیش بینی هوشمندانه کمک زیادی به کاربران طراحی وب برای مدیریت زمان می کند.


مشاهده فوری نتایج

 

مزایای استفاده از Google Instant چیست؟


همانگونه که اشاره کردیم یکی از مزایای Google Instant این است در هنگام شروع به تایپ نتایج همزمان قابل مشاهده است و دیگر نیازی نیست به مانند قبل کل عبارت خود را بنویسید و سپس با زدن کلید Enter خوش بین باشید که نتایج مورد تصور خود را خواهید دید زیرا همزمان با تایپ بلافاصله نتایج به شما ارائه می شود و مسیر هدایت شما را نشان می دهد. همین پیشرفت های لحظه ای در دنیای طراحی وب است که جذابیت های استفاده از اینترنت را روز به روز بیشتر می کند.


صرفه جویی در زمان


قبل از اینکه Google Instant به بازار بیاید هر جستجو تقریباً حدود 10 ثانیه زمان می برد و در برخی جستجوهاای دیگر به سه تا ده برابر این زمان نیز نیاز بود. برای اینکه قابلیت عملکرد Google Instant ارتقا پیدا کند پانزده فن آوری جدید نیز به کمک آن آمده اند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید