با طراحی سایت و بهینه سازی سایت می توان وب سایت را برای دستگاه های آیپد قابل مشاهده ساخت.

چند نکته ی طراحی سایت برای دستگاههای  Ipad

در عصر تکنولوژی امروز استفاده از دستگاههای لمسی مانند آیپد ها بسیار دیده شده است . بسیاری از کاربران علاقه دارند وب سایت ها را با این دستگاهها مشاهده نمایند . ولی چون صفحه نمایش این دستگاهها نسبت به کامپیوترها و لب تاب ها کوچکتر هستند باید طوری طراحی سایت  و بهینه سازی سایت را انجام داد که به راحتی بتوان بوسیله این دستگاهها سایت را مشاهده کرد.
چند نکته وجود دارد ، اول اینکه چون این دستگاهها کوچک و لمسی هستند و قابلیت کلیک ندارند پس باید فضای کافی برای انگشت کاربر مد نظر قرار داد تا به راحتی بتوانند وب سایت را مشاهده کنند و از قسمت های مختلف آن دیدن کنند .
بهترین راه حل برای پیاده سازی سایت های آیپد استفاده از html5 و css3  زیرا آیپد از این دو تکنولوژی پشتیبانی می کند. اگر به دنبال یک جاوا اسکریپ مناسب برای طراحی وب سایت خود هستید در جستجوی خود کلمه JQTouch را وارد کنید تا پلاگین JQuery برای پیاده سازی ورژن موبایل برای شما نشان داده شود زیرا آیپد از جاوا اسکریپ نیز پشتیبانی می کند .
طراحی سایت برای Ipad و موبایل باهم یکسان نیستند زیرا صفحات موبایل به مراتب کوچکتر هستند و شما می توانید در حالی که سایت را طراحی می کنید از سایت http://www.ipadpeek.com  برای اینکه ظاهر صفحات طراحی شده را در این دستگاهها چک کنید، استفاده نمایید .  

برای مشاهده سایت ها در آیپد، باید طوری طراحی سایت و بهینه سازی سایت را انجام داد که بتوان وب سایت را به راحتی در این دستگاه ها مشاهده کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید