از آن جایی که ریپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ برای کسب و کار می باشد و در سایت های خبری که برای افراد بسیار منبع معتبری می باشد قرار داده می شود ، به همین منظور نوشتن آن بسیار حائز اهمیت می باشد. ما در این بخش می خواهیم شما را بیش تر با این که چگونه یک ریپورتاژ آگهی بنویسید آشنا کنیم.

ریپورتاژ آگهی

زمانی که شما تصمیم گرفتید که رپرتاژ آگهی بنویسید و کاربران بسیاری را جذب سایت همچنین کسب و کار خود کنید ، باید اول اهداف خود را مشخص کنید سپس برنامه ریزی هایی را در این مسیر پیاده کنید تا طبق برنامه جلو روید.توجه کنید که شما باید آن دسته از افراد که با آن ها سرو کار دارید را بشناسید و ببینید که بیش تر به دنبال چه مطالبی هستند تا آن ها را در محتوای خود قرار دهید.پس از مشخص کردن این موارد نوبت به انتخاب عنوان یا تیتر مناسب می رسد که حرف اول را در جذب کاربران می زند.باید توجه کنید در مرحله‌ی اول عنوان مناسبی را انتخاب کنید عنوانی که جذاب باشد حتما با متن قرار گرفته شما مرتبط باشد همچنین حاوی کلمات کلیدی باشد.پس از انتخاب عنوان نوبت به نوشتن متن ریپورتاژ آگهی می رسد اولین پاراگراف بعد از عنوان بسیار حساس می باشد چرا که اگر بازدید کننده با خواندن متن رضایتش جلب شد تا انتها به خواندن ادامه متن می پردازد در غیر این صورت سراغ ریپورتاژ دیگری می رود.
متن شما باید پر انرژی، پر از حرف های معنا دار و همچنین واضح و گویا باشد تا کاربران هنگام خواندن آن در متوجه شدن کلمات با مشکلی رو به رو نشوند. تعداد کلمات متن شما باید استاندارد باشد نه خیلی کم نه خیلی طولانی. تعداد کلمات حدودا بین 500 الی 1200 کلمه باشد. از نوشتن متن هایی که به طور مستقیم بیان کننده تبلیغات می باشد جدا بپرهیزید چرا که حس جالبی را به بازدید کننده نخواهد داد. به شیوه نگارش و بیان مطالب ریپورتاژ آگهی توجه کنید.پس از نوشتن متن ها توجه کنید که تصاویر جذابی که مناسب متن و موضوعتان می باشد را انتخاب کرده و در بین متن های خود قرار دهید تا ریپورتاژ آگهی شما را زیباتر کند هم افراد بسیاری جذب آگهی شما شوند.مخاطب را به انجام عمل دعوت کنید:در این مرحله شما می توانید با قرار دادن شماره تماس و یا لینک را در انتهای محتوای خود کاربران را ترغیب به بازدید از سایت شما کنید اکث سایت ها این امکان را به شما می دهند که بین 3 تا 5 لینک ریپورتاژ آگهی خود قرار دهید. معمولا 70% از کاربران زمانی که به این مرحله می رسند وارد سایت مربوطه می شوند به بازدید از سایت و محصولات مورد نظر می پردازند.

ریپورتاژ آگهی یعنی چه؟

حال برویم سراغ این که اصلا ریپورتاژ آگهی یعنی چه؟ ریپورتاژ آگهی یک کلمه فرانسوی می باشد که از کلمه ریپورت به معنی گزارش گرفته شده ریپورتاژ Reportage که متن تبلیغاتی می باشد به منظور تبلیغ غیر مستقیم محصولات و یا خدمات ارائه شده تولید می شود یعنی صاحبان مشاغل که اقدام به فروش محصولات و یا ارائه خدمات می کنند می توانند با استفاده از ریپورتاژ آگهی در قالب نوشتن متن همچنین مقاله خبری در یک طرطراحی سایت خبری می توانید اقدام به تبلیغ کنید.

قالب سایت شخصی

از آنجا که وردپرس 30 درصد از اینترنت را تأمین می کند ، بیش از 11000 قالب مختلف و 50 هزار افزونه مختلف وجود دارد که همه آنها به این معنی است که می توانید تقریباً بدون نیاز به کد نویسی هر کاری را انجام دهید.
سایر سازندگان وب سایت محدود هستند به این دلیل که آنها به اندازه وردپرس قالب و افزونه ندارند اما به دلیل ماهیت خود، می توانند به شما اجازه دهند کارهای زیادی انجام دهید بنابراین احتمال خرابی یا اختلال در وب سایت به دلایل فنی کمتر است.

ریپورتاژ آگهی یعنی چه؟

ریپورتاژ نویسی

ریپورتاژ نویسی فقط به معنای آگهی در حوزه‌ی اینترنت نمی باشد بلکه در دنیای کاغذی و سنتی هم شاهد ریپورتاژ آگهی هایی می باشیم مانند روزنامه، مجله و.... در ریپورتاژ نویسی باید دقت کنید تا خط به خط متن ها از جذابیت بالایی برخوردا باشد تا بازدید کننده را ترغیب به خواندن ادامه مطلب کند. ریپورتاژ نویسی دارای مزایای بسیاری می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مزیت های ریپورتاژ آگهی دائمی بودن آن در سایت می باشد و امکان حذف آن وجود نخواهد داشت شما می توانمید با خیال راحت اقدام به ایجاد ریپورتاژ آگهی خود کنید.

• به صرفه بودن نسبت به سایر روش ها

از آن جایی که در سایر روش های تبلیغاتی باید هزینه هایی بسیاری را صرف کرد که در نهایت در زمان محدودی برای کاربران به نمایش در می آید در این روش از تبلیغات می توان بدون محدودیت زمانی اقدام به تبلیغات کرد.

• افزایش ترافیک سایت

اگر محتوای عالی و مفیدی را ارائه دهید بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود می کشانید افراد با اعتبار آن سایتی که ریپورتاژ آگهی شما در آن قرار داده شده به سایت شما هم سر می زنند که به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند.

• کمک به برند سازی

یکی دیگر از امتیازهای مثبتی که ریپورتاژ آگهی برای شما دارد کمک به برند سازی و بیش تر شناخته شدن برند شما می شود چرا که سایت معتبر دیگری به تبلیغ از برند شما می پردازد.

• دائمی بودن ریپورتاژ

یکی دیگر از مزیت های ریپورتاژ آگهی دائمی بودن آن در سایت می باشد و امکان حذف آن وجود نخواهد داشت شما می توانمید با خیال راحت اقدام به ایجاد ریپورتاژ آگهی خود کنید.

تاثیر ریپورتاژ آگهی بر روی سئو

از آن جایی که ریپورتاژ آگهی یک متن مفید برای افراد می باشد افراد دوست دارند تا اطلاعاتشان را کامل کنند و به دنبال خواندن ریپورتاژ آگهی های مختلف می باشند به علاوه کلمات کلیدی و لینک هایی که در ریپورتاژ آگهی خود قرار می دهید باعث افزایش ترافیک سایت میشود وهمچنین امتیاز بالایی را از طرف گوگل دریافت می کنید. همه‌ی این موارد را می توان تاثیر ریپورتاژ آگهی در سئو دانست.

هزینه ریپورتاژ آگهی

همانطور که می دانید افراد بر تاثیر ریپورتاژ آگهی بر روی کسب و کارها مطلع هستند اما اینجا مهمترین مساله ای که انتخاب نهایی را مشخص می کند هزینه ریپورتاژ آگهی می باشد. هزینه ریپورتاژ آگهی در سایت های مختلف با توجه به سیاست های شخصی و امتیازهایی را که قرار می دهند متفاوت می باشد. عواملی که بر روی هزینه ریپورتاژ آگهی تاثیرگذار می باشد عبارتند از: سن دامنه، اسپم اسکور، الکسا و...

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید