اصولاً مشتریانی که برای طراحی سایت به شرکت نونگار پردازش مراجعه می کنند را می توان به چند دسته تقسیم نمود. تعداد کمی به صورت کامل و با جزئیات می دانند چه چیزی می خواهند و با اصول طراحی سایت و اِلمان های آن آشنایی دارند و ایده های نو و جدیدی را می خواهند. برخی نیز بدون هیچ تحقیق قبلی وارد شده و از کارشناسان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می خواهند با توجه به تجربه خود و مطابق با حوزه کاری آنها یک سایت را برای آنها طراحی کنند. اما اکثریت مشتریان یک کُلیت از طراحی سایتی که می خواهند را در ذهن دارند و بخش های مختلفی را از سایت هایی که قبل از آن دیده اند را می خواهند در سایت خود داشته باشند و یا اینکه یک سایت دقیقاً مانند مشابه داخلی یا خارجی آن می خواهند. دیجی کالا به عنوان یکی از سایت هایی که برای بسیاری از طراحی وب سایت های فروشگاهی ایرانی الگوی مناسبی است از جمله سایت هایی است که افراد بسیاری می خواهند سایت مشابه آن را داشته باشند.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

اما سوال این است که مشابه سازی سایتی مانند دیجی کالا تا چه میزان می تواند موفقیت یک طراحی سایت فروشگاهی دیگر را تضمین کند. با توجه به اهمیت روز افزون وب سایت ها در زندگی و تجارت امروزی و افزایش حجم قابل توجهی از خریدهای اینترنتی سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند روز به روز در حال پیشرفت و موفقیت هستند. طبیعتاً یکی از بهترین سایت های ایران از نظر کاربردی بودن طراحی سایت ( در این نوشتار صرفاً مباحث طراحی سایت بیان شده و ما قضاوتی در مورد قیمت ها و ... نداریم ) سایت دیجی کالا است و به همین دلیل فروشگاه های زیادی می خواهند طراحی سایتی شبیه طراحی سایت دیجی کالا داشته باشند و در مراجعه به شرکت نونگار تقاضای طراحی سایت مثل دیجی کالا را دارند.

امکانات پیشرفته طراحی سایت دیجی کالا

تعدادی از امکانات و ویژگی ها هستند که هم در وب سایت های فروشگاهی و هم طراحی سایت دیجی کالا مشترک هستند در ادامه مقاله این امکانات مهم را شرح می دهیم:
بسیاری از ویژگی ها و امکانات پیشرفته هستند که در وب سایت های فروشگاهی معمولی وجود ندارند به عبارتی دیگر وجود این امکانات در وب سایت های فروشگاهی معمولی نیاز نیست. اما در صورتی که نیازمند به

امکانات پیشرفته طراحی سایت دیجی کالا

مکانات و ویژگی های پیشرفته ای که در طراحی سایت دیجی کالا می توان قرار داد عبارتند از:

1. جستجوی پیشرفته و دسته بندی محصولات

جستجوی پیشرفته و دسته بندی محصولات در طراحی سایت دیجی کالا بسیار کامل و پیشرفته است به صورتی که این امکان را به بازدید کننده و مشتری می دهد تا به راحتی بتواند در هر دسته بندی از وب سایت که باشد به قسمت های مرتبط با آن بخش منتقل شود. به طور مثال مثلا اگر مشتری در دسته بندی موبایل و تلفن همراه باشد با کمی جستجو می تواند دسترسی بسیار آسانی به بخش و فیلد های مرتبط با تلفن های همراه داشته باشد. قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی قابلیتی بسیار سخت و پیچیده می باشد که نیازمند به کنترل پنلی تخصصی و حرفه ای می باشد.

2. سیستم مقایسه محصولات

سیستم مقایسه محصولات که یکی دیگر از مهم ترین سیستم های پیشرفته طراحی سایت دیجی کالا می باشد به شمتری این امکان را می دهد تا به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را با یک یا چند محصول مشابه دیگر مقایسه کرده تا بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشد. از ویژگی های مثبت این سیستم این است که به صورت همزمان می تواند چند محصول که مشابه یکدیگر هستند با یکدیگر مقایسه کند تا نیاز به سرچ و جستجوی کاربر نباشد.

3. سیستم پیگیری محصول

سیستم پیگیری محصول این امکان را به مشتری می دهد تا در صورتی او تمایل داشته باشد با عضویت در طراحی سایت دیجی کالا تمامی تغییرات و بروز رسانی ها در قیمت محصولات به ایمیلی که مشتری به هنگام عضویت ثبت کرده است ارسال گردد.

4. اضافه به علاقه مندی ها

سیستم اضافه به علاقه مندی ها به مشتری و بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا به راحتی بتواند محصولات مورد نظر خود را به بخش علاقه مندی ها اضافه کند تا در صورت نیاز به راحتی بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. همچنین با عضویت در طراحی سایت دیجی کالا این امکان فراهم می شود تا علاقه مندی های مشتری در ورودی های بعدی او ذخیره شود در این صورت دسترسی به محصولات سریع تر است.

5. سیستم رای دهی و نظردهی پیشرفته

سیستم رای دهی و نظردهی پیشرفته در تمامی سایت های فروشگاهی موجود می باشد اما این سیستم در طراحی سایت دیجی کالا پیشرفته تر است به این صورت که کاربران می توانند نظرات یکدیگر را لایک کنند و به نظرات یکدیگر رای دهند.

6. نمودار قیمت

طراحی سایت دیجی کالا می که به صورت یک نمودار افزایش و کاهش قیمت محصول آن صفحه را به نشان می دهد تا مشتری بتواند نسبت به قیمت آن محصول اطلاعات بیشتری داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

با پیشرفت علم و تکنولوژی و با هوشمند شدن ابزارهای ارتباطی دسترسی مردم به موبایل ها و تبلت بیشتر شده است و بیشتر کارهای الکترونیکی خود را با این ابزارها انجام می دهند به طور مثال امروزه کمتر کسی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ صفحات وب سایت مشاهده می کنند و یا به عبارتی دیگر عمده مردم از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت های خود به مشاهده صفحات وب می پردازند.

با این حال ممکن است بسیار از طراحی سایت ها قدیمی باشند و قابلیت نمایش در صفحه های موبایل و تبلت را نداشته باشند ، در این صورت محتوای صفحات وب به صورت نامتوازن برای کاربران به نمایش درمیاید. اما اگر طراحی سایت ریسپانسیو باشد به خوبی قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش ها را دارد این قابلیت در تمامی وب سایت ها مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود تا کاربر و مشتری به سادگی از طریق تلفن همراه خود بتواند به خرید آنلاین بپردازد.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای چه مشاغلی مناسب است؟

از طریق طراحی سایت های فروشگاهی مشابه دیجی کالا به راحتی می توانید به صورت آنلاین به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندی بپردازید. فقط توجه داشته باشید که ظاهر طراحی سایت فروشگاهی شما باید کاربرپسند باشد زیرا مخاطب در بدو ورود به سایت ابتدا به ظاهر و گرافیک آن توجه می کند. امروزه طراحی سایت دیجی کالا الگوی مناسبی برای افرادی است که قصد اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات خود می باشند زیرا این وب سایت از هر لحاظ بسیار کامل بوده و همچنین از همه مهم تر اینکه دیجی کالا رزومه کاری بسیار خوبی دارد.

پیشنهاد ما به مشتریان

ما نیز با شما موافقیم که داشتن نمونه هایی مانند دیجی کالا و سایت های مشابه می تواند تصویر روشن تری از طراحی سایتی که شما به آن نیاز دارید را به کارشناسان طراحی وب سایت ارائه دهد. اما نکات مهم تری نیز هستند که باید در نظر بگیرید. تبلیغات و بازاریابی قدتمند و هدف دار و دارا بودن ایده هایی که بتواند در نهایت امر سایت شما را متفاوت و حتی جذاب تر از سایت دیجی کالا کند، سئو سایت مناسب و قدرتمند، قدرت شما در ارائه کالاهای با کیفیت و ارزان تر و چنین مواردی است که در نهایت در کنار یکدیگر می تواند به موفقیت طراحی سایت شما کمک کند و صرف اینکه سایت شما مشابه سایت دیجی کالا باشد کافی نمی باشد.

ویژگی های مهم طراحی سایت دیجی کالا به شرح زیر می باشد:

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه کاربردی دارد؟

طراحی سایت مشابه دیجی کالا طراحی سایت فروشگاهی می باشد که کارفرمایان از طریق آن می توانند به فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سایت فروشگاهی طراحی شده باید قابلیت های بسیاری داشته باشد تا دسترسی به آن برای تمامی سنین به راحتی امکان پذیر باشد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باید دسترسی آسانی داشته باشد تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنین وب سایت های فروشگاهی باید مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتری با خیالی راحت خرید کند در آخر بهتر است تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل در وب سایت قرار بگیرند تا مشتری خرید راحت تری داشته باشد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید شامل چه خصوصیاتی باشد؟

طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، جستجوی پیشرفته ، گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، پشتیبانی حرفه ای ، دسته بندی مناسب محصولات ، سئو سایت قوی و ... باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید