علاوه بر وردپرس سیستم مدیرت محتوای دیگری که بسیار محبوب و طرفداران بسیاری را برای طراحی سایت دارد، سیستم مدیریت محتوای جوملا است. داشتن افزونه های رایگان بسیار و ماژول های زیاد باعث شده است که افراد با کمترین دانش طراحی وب سایت بتوانند سایت شخصی خود را ایجاد کنند. قیمت طراحی سایت شخصی طیف و محدوده ی گسترده ای دارد که رابطه ی مستقیمی با امکانات و قابلیت های ایجاد شده برای شما دارد و از کمترین هزینه تا مبلغ های میلیونی متفاوت خواهد بود.

قیمت طراحی سایت با جوملا

انعطاف پذیری طراحی سایت با جوملا


به نوعی می توان گفت این انعطاف پذیری هم نقطه ی ضعف و هم نقطه ی قوت این سیستم مدیریت محتوا است. از این جهت که به خاطر این انعطاف پذیری به راحتی می توان سایت های مختلف را چه برای اهداف سازمانی و یا شخصی طراحی کرد و به کاربر ارائه داد. اما همین انعطاف پذیری زیاد باعث پیچیده تر شدن و در نتیجه کندتر شدن آن نیز می شود. اما پیشنهاد ما این است تنها در صورتی که در فرصت زمان کوتاه و با کمترین هزینه نیاز به داشتن یک سایت دارید؛ طراحی سایت جوملا می تواند یک انتخاب خوب باشد.

قیمت طراحی سایت با جوملا

قالب های مختلف در طراحی سایت با جوملا


طراحی سایت با جوملا از طریق قالب های آماده یک پروسه زمان بر نخواهد بود و شاید در عرض چند ساعت شما دارای یک سایت با امکانات بسیار زیادی شوید. از این جهت طراحی سایت با قالب های آماده هزینه ی ناچیزی دارد؛ اما مساله امنیت پایین و عدم ارتقا این قالب های اماده است. قالب های آماده کدنویسی پیچیده ای دارند و شما نمی توانید به راحتی به قسمت های مختلف برای اعمال تغییرات بیشتر دسترسی داشته باشید. اما قالب هایی که اختصاصی هستند و توسط یک تیم طراحی و متخصص صرفاً برای شخص شما طراحی شده اند قابل اعتماد هستند و مورد توصیه ما نیز خواهد بود. چرا که چنین طراحی دارای امنیت بالاتر می باشد و باگی ندارد. در این مسیر تیم طراحی ما همگام و همراه شما کابران خواهد بود و می توانید تا انتهای این مسیر با متخصصان ما در نونگار پردازش همراه باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید