وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان است. اما امروزه طراحی سایت در وردپرس نیز نیاز به تجربه و مهارت و استفاده از تکنیک های کد نویسی می باشد .البته اگر شما به دنبال این هستید که با روش های ارزان یک سایت شخصی داشته باشید ورد پرس و قالب های از پیش آماده آن گزینه ی خوبی است. اما مسأله اینجا است که با این طراحی های ارزان در صورتی که مشکلی برای سایت شما پیش بیاید دیگر شرکت یا پشتیبانی از سایت شما وجود ندارد و ممکن است در صورت بروز مشکل سایت شما روزها با مشکل رفع نشده باقی بماند. در این نوشتار مطالبی را در مورد طراحی قالب وردپرس ارزان مطرح می کنیم.

طراحی قالب وردپرس ارزان

گران تمام شدن طراحی سایت ارزان


موضوعی که وجود دارد این است که هیچ ارزان بودنی قطعاً نمی تواند بدون دلیل باشد. به این دلیل که در طراحی وردپرس چون تعداد دفعات ویرایش قبل از طراحی پایین تر است به احتمال زیاد قالب طراحی شده آنچنان دارای کیفیت و زیبایی بصری نخواهد بود و همین مسأله معمولاً پس از چندین ماه نا رضایتی افراد را ایجاد کرده و در بسیاری موارد مشاهده شده که پس از استفاده از این روش های ارزان فرد مورد نظر اقدام به ایجاد و باز طراحی وب سایت شخصی، فروشگاهی و یا شرکتی و غیره نموده است و هزینه ای بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می کرده است را متقبل شده است و در یک کلام طراحی سایتی که تصور می کرد ارزان تمام می شود برای وی بسیار گران تمام شده است.

طراحی قالب وردپرس ارزان

قیمت طراحی سایت با ورد پرس


طراحی سایت با ورد پرس به شکلی است که نمی توان قیمت دقیقی را برای همه ی آنها تعیین نمود. زیرا مبلغ مورد نظر به نیازهای مخاطب و میزان امکانات و موارد مورد درخواست کاربر وابسته است و معمولاً به صورت توافق دو طرفه انجام می پذیرد و این هزینه ها می تواند تنها شامل هزینه ی طراحی باشد و یا هزینه ی طراحی به همراه هزینه ی سئو سایت طراحی شده شما باشد. همچنین در صورتی که قالب شما از قالب های آماده ی ورد پرس باشد قیمت شما به مراتب پایین تر از قالب های اختصاصی است. البته امروزه تنوع قالب های آماده وردپرس بسیار بالاتر رفته است و شما می توانید با هزینه ای بسیار ناچیز سایت مورد نظر خود را داشته باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید