طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی گامی در ورود به تجارت الکترونیک می باشد.

 

 طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی مقوله ای است که امروزه بسیار مورد توجه کسب وکارها  قرار می گیرد. جذب کاربران و ترافیک بیشتر به سمت سایت به معنای سودآوری بیشتر می باشد و از این رو به مانند هدفی برای کسب وکارها شمرده می شود. حال چگونه کسب وکار و طراحی سایت خود را به سمت بازاریابی اینترنتی سوق دهیم. در اینجا مواردی را که به منظور تقویت طراحی سایت تجارت الکترونیکی می بایست در نظر داشته باشید را بیان می نماییم.

 

استراتژی موتور جستجو

درواقع مهم ترین و قوی ترین استراتژی بازاریابی اینترنتی بدست آوردن رنکینگ بالا در موتور جستجو و یا همان مقوله سئو سایت می باشد. اسپایدرهای موتورهای جستجو محتوا و صفحات سایت شما را ایندکس می نمایند و با درج کلمات کلیدی، کاربران را به سمت سایت شما هدایت می نمایند. اگر به دنبال تجارت الکترونیکی در طراحی سایت خود می باشید پس می بایست برای بهینه سازی سایت به عنوان مهم ترین گام اقدام نمایید. بدین منظور می توانید از شرکت طراحی سایت در انجام این مهم کمک گیری نمایید تا وب سایت شما را متناسب با کلمات کلیدی شما بهینه سازی نمایند. قیمت و تعرفه طراحی سایت را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید و در ادامه برای سئو سایت خود اقدام نمایید.

 

استراتژی لینک

به موجب اینکه موتورهای جستجو لینک های که شما در دیگر وب سایت ها دارید را به مانند محبوبیت شما قلمداد می نمایند می بایست در بدست آوردن لینک ها کوشا باشید. این لینک ها متناسب با رنکینگ وب سایت ها ارزش های متفاوتی را دارا می باشند. برجاگذاشتن لینک در وب سایت های با رنکینگ بالاتر تاثیر بسزایی در سئو سایت شما خواهد داشت. همچنین وب سایت شما را در دایرکتوری های مختلف به ثبت برسانید. همچنین می توانید به خرید لینک از سایت های با اعتبار بالا اقدام نمایید تا در تجارت الکترونیکی طراحی سایت خود گام موثری را داشته باشید.

 

 

استراتژی شبکه اجتماعی

در گام پس از ساخت سایت و تقویت آن به واسط اصول سئو، برای تقویت سایت از شبکه های اجتماعی کمک گیری نمایید. عضویت در شبکه های اجتماعی و فعالیت در آنها در کنار طراحی سایت حرفه ای، تجارت الکترونیکی سودآور و ارزشمندی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

استراتژی ایمیل

فراموش ننمایید که بازاریابی ایمیلی نیز روش موثری در تقویت طراحی سایت تجارت الکترونییکی شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که امضای خود را درون ایمیل خود قرار دهید و محصولات و یا خدمات جدید خود را اعلام نمایید و لینک طراحی سایت خود را نیز درج نمایید تا ترافیک و بازدید را به سمت سایت شما هدایت نماید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید