به روزرسانی وردپرس دقیقا مانند به‌روزرسانی‌های دیگه از گوشی موبایل گرفته شده تا سیستم عامل کامپیوتر شما که یکی از بهترین قسمت های وردپرس می باشد زیرا که انتظار دارید تا با صفاتی نو به دنیای نو و جدیدتر بهینه تر از وردپرس وارد شود و در آن شروع به فعالیت کند.

با به روز رسانی یا آپدیت صفحه شما در بالاترین سطح از لحاظ امنیت قرار می گیرد چون که در هر بار که شما صفحه را به روز رسانی می کنید به طور کلی از موارد امنیتی اون برطرف می شود و از طرف دیگر چنانچه که اشاره کردیم سفت های جدیدی به شما اضافه خواهد شد که می توانید از آنها استفاده کنید و بهره کافی را ببرید.

استفاده از نسخه جدید و روش های آپدیت

به روز رسانی یا همان آپدیت باید همواره بعد از اینکه نسخه جدید منتشر شد و در پیشخوان وردپرس پیامی برای به روزرسانی دیدید انجام بگیرد آپدیت وردپرس بین همه کسانی که در این زمینه تخصص دارند و مخاطبین از بهترین بخش های هر صفحه می باشد و اگر به درستی صفحه خود را به روز رسانی نکنیم امکان دارد که مشکلاتی به وجود بیاید که ما را مجبور به کند راه های مختلفی را برای برطرف کردن اون انجام بدیم.

به طور خلاصه و به طور کلی می توان گفت برای به‌روزرسانی وردپرس دو طریق وجود دارد که با استفاده از هر یک می توانید تا صفحه خود را به جدیدترین نسخه آپدیت کنید اولین طریق که اتفاقاً خیلی هم پر طرفدار است استفاده کردن از آپدیت به شکل اتوماتیک است که خیلی به راحتی کافی با چند تا کلیک کردن ساده نسخه جدید رو شما به روزرسانی کنید و این نسخه را بر روی هاست خود بیاورید و آن را ارتقا بدهید و راه دوم که بیشتر هنگامی نکردن آپدیت اتوماتیک استفاده می‌شود و کمتر استفاده می کنند آپدیت به صورت دستی است که در این صورت شما باید آخرین نسخه را دانلود کنید و فایل هایی که جایگزین فایل های قبلی می‌شود در هاست قرار دهید اما نه همه آنها را بر که تنها همان پوشه هایی که وابسته به وردپرس هست؛

بنابراین تا اینجا شما آگاه شدید که در این آموزش قرار است تا به صورت خیلی حرفه ای و به صورت کامل آموزش به روز رسانی آپدیت وردپرس داده بشه و این هر دو حالت برای وردپرس هست که باید انجام بشه.

مراحل بروزرسانی یک سایت

دو روش آپدیت

چنانچه در قسمت بالا به آن اشاره شد برای به روز رسانی وردپرس دو طریق در جلوی روی ما است که راه ساده‌تر روش اتوماتیک است و راه دیگری هم وجود دارد که دستی هست و در هر یک از روشهایی بیان شده و باید مراحلی را انجام دهیم اما قبل از آن لازم است تا از صفحه خود و پایگاهی که برای داده است یک بک آپ گرفته باشیم تا اگر که به مشکل خوردیم سریع بتونم اون رو برطرف کنیم برای اینکه بیشتر تمرکز داشته باشید و خود مجبور کنید که یک بک آپ از صفحه بگیرید.

به مثالی که همیشه خودمون رو میزنم که در آموزش نحوه غیرفعال کردن به روزرسانی آن هم به صورت خودکار در وردپرس به اون به شکل جدی پرداخته خواهد شد چنانچه که در آن آموزش هم بیان کردند یکی از معضلاتی که میتونه با به روزرسانی وردپرس به نسخه جدید پیش بیاد این است که گاهی به دلیل اینکه شما استفاده می کنید از افزونه و یک قالب قالبی که با نسخه جدید وردپرس اصلاً همخوانی ندارد و یا اگر بخواهیم ساده تر بگم با بروز رسانی که وردپرس را ارائه کرده مشکل دارد به همین دلیل در بسیاری از مواقع باعث به وجود آمدن اختلال در صفحه می شود.

چند ماه قبل که سایت های وردپرسی از ویژوال کامپوزر برای صفحه هاشون استفاده می‌کردند بعد از منتشر شدن نسخه جدید وردپرس که در این صفحه ها هم آپدیت آن به صورت خودکار انجام می‌شد دچار معضلی شدند و در بسیاری از قسمتهای صفحه که توسط این صفحه ساز با مشکل مواجه شدم و در خیلی از صفحه ها به درستی دیده نمی شد همین قضیه سبب شد تا بعد از فرستادن تاپیک های گوناگون در گروه های وردپرس به دنبال راه حلی برای این مشکل باشیم و بعد از جستجو و تحقیق متوجه شدیم که نسخه فعلی این افزونه کلان در دست هست با جدیدترین ورژن وردپرس تداخل دارند و همین قضیه سبب شده مشکل پیش بیاد پس باید منتظر باشیم تا نسخه جدید انتشار پیدا کنه تا با ورژن وردپرس هم همخوانی داشته باشه و معضل مخاطبینی که از افزونه ویژوال استفاده کردن بهتره بشیم اما تا زمانی که این معضل برطرف میشه و به خاطر تجاری بودن افزونه به آخرین نسخه اون بتوانند آن را پیدا کنند مدت زیادی طول خواهد کشید.

بنابراین تنها راه حل این است که از نسخه قبلی وردپرس استفاده کنند و انتظار بکشند تا اینکه نسخه جدید منتشر بشه و اون رو بروزرسانی بکند پس مشکلاتی از این قبیل می تونه با به هر دلیل دیگری اد بشه و فقط محدود به وردپرس و قالب ها و افزونه ها نخواهد بود پس از مشاهده می‌کنیم که یک ناهماهنگی که خیلی هم کوچک است باعث میشه تا اینطور مشکلاتی برای همه سیستم صفحه شما پیش میاد پس تقاضا میکنه که قبل از اینکه هرگونه به روزرسانی رو انجام بدید یک پشتیبان از صفحه خود بگیرید تا اگر در به‌روزرسانی مشکلی ایجاد شد با برگرداندن وردپرس به نسخه قبلی بتونیم و معضلات را حل کنید البته تا هنگامی که معضلات حل شوند و راه حل استفاده از نسخه قبلی باشد و باید منتظر بمانیم که نسخه جدید افزونه یا قالب هماهنگ بشه با آخرین نسخه وردپرس الان که یک بک آپ به طور کامل از وردپرس و پایگاه اطلاعات خود گرفتی نوبت به به‌روزرسانی خواهد بود.

راه حل اول بروزرسانی اتوماتیک

بهره گیری از آپدیت اتوماتیک از بهترین راه حل هایی هست که مخاطبین برای به‌روزرسانی صفحه خود از آن بهره می‌گیرند چون که به روز رسانی در این قسمت فقط با یک کلیک خیلی آسان انجام میشه و بقیه کارهای لازم رو خود وردپرس و به طور خودکار انجام خواهد داد و صفحه شما ارتقا پیدا خواهد کرد به جدیدترین نسخه به این روش که با منتشر شدن نسخه جدید پیامی شبیه تصویر که در زیر قرار دارد برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد که از شما طلب می‌کند و درخواست می‌کند که خیلی سریع نسبت به آپدیت این اقدام کنید در این پیام آخرین ورژن انتشار پیدا کرده شده نمایش داده خواهد شد که می توانید با کلیک کردن بر روی آن صفحه را به روز رسانی کنید بعد از اینکه اون کلیک مورد نظر را کردید به یک صفحه ای هدایت خواهید شد که در آن می توانید شبیه صفحه زیر یک فهرستی را از آخرین مواردی که در قالب و افزونه به روز رسانی شده اند را ببینید و یا این که با بهره‌گیری از دکمه بررسی دوباره بررسی کنید و چک کنید که آیا نسخه جدیدی انتشار پیدا کرده است یا نه تا اگر در به روز رسانی هر یک از موارد اقدام به به روز رسانی کنید.

راه دوم آپدیت دستی

راه حل دوم برای آپدیت مقداری پیچیده و سخت است و برای اینکه اون رو انجام بدید باید وارد فایل منیجر شده و به صورت دستی قالب ها را و فایل هارو جابجا کنید قبل از اینکه تغییری در آپدیت دستی انجام بدی یک بک آپ از دیتابیس و اطلاعات و داده ها تهیه کنید و بهترین راه حل برای اینکه بچه ها بگیرید می توانید استفاده کنید از یک فول بکاپ از سی پنل.

آموزش بک آپ

اگر با نحوه بکاپ آشنایی ندارید میتوانید مقاله ای تحت عنوان نحوه تهیه فول بکاپ از هاست سی پنل و این مقاله را بخوانید و روشهای بکاپ گیری رو یاد بگیریم و بعد از اینکه بکاپ رو گرفتید لازم است که به آدرس وب سایت وردپرس بروید و جدیدترین ورژن وردپرس را از اینجا دانلود کنید و برای همین اگر صفحه شما فارسی است به آدرس وردپرس org رجوع کنید و بعد از اینکه این نسخه را دانلود کردید باید فایل فشرده را باز کنید و بعد از ورود به پوشه وردپرس پوشه vpn کانتر را از داخل آن حذف کنید بعد از اینکه این پوشه را حذف کردید اطمینان پیدا کنید که دو فایل دیگه با نام‌های htaccess. و wp-config.php در آن وجود ندارد الان که اطمینان پیدا کردید تا این سه مورد یعنی پوشه wp-content، فایل htaccess. و فایل wp-config.php در فایل فشرده نیستند دوباره پوشه هایی که داخل پوشه wordpress قرار دارند ره به حالت فشرده تبدیل کنید و دوباره این فایل را که سه فایل را از دست داده در راهی از هاست که ورد پرس است بارگذاری کنید.

مراحل بروزرسانی وب سایت

آموزش بروزرسانی گرافیک سایت

طریقه اول برای بروزرسانی گرافیک در ویندوز از است. و آن هم به شکل اتوماتیک نیست بلکه به صورت دستی است و برای همین از ابزار DirectX Diagnostic ویندوز استفاده می کنیم چون این بهترین طریق برای پیدا کردن مدل گرافیک است اگر مدل آن را می دانید که می توانید این قسمت را رد بشید. Win+R را فشار دهید و dxdiag را وارد کنید.

روی قسمت Display بزنید. به دنبال Chip Type باشید که نمایشگر مدل گرافیک می باشد. روی بخش System بزنید و به دنبال Operating System باشید بدانید نسخه ویندوز شما چند بیتی است سی و دو یا شصت و چهار؟

بروزرسانی گرافیک در ویندوز و انتخاب مدل کارت گرافیکی

در این بخش باید به سایت Nvidia GeForce بروید و می توانید جدیدترین درایور ها را که برای گرافیک هستند را از این سایت دانلود کنید و تهیه نمایید.

در این صفحه بر روی Drivers بزنید در بسیاری از مواقع کارت های انویدیا از کارتهای جی فورس می باشند.

با توجه به این که نرم افزارهایی که برای گرافیک هستند برای تهیه موشن گرافیک به شدت مورد اهمیت هستند سایت فرادرس هم فیلم آموزشی در این مورد دارد.

در این قسمت باید کارت گرافیکی که به دنبال آن هستید را مدلش را پیدا کنید سه صورت برای انتخاب آن است که در زیر بیان می کنیم.

همانگونه که میدانید بروزرسانی به روش جدید اتوماتیک درایور: در این قسمت باید از Nvidia GeForce Experience برای کنترل بروزرسانی درایورهای انویدیا بهره ببرید.

سرچ دستی درایور

با بهره گیری از قسمت هایی که ارائه شده است ابتدا می تونید مدل درست درایور را بیابید بعد چهار مورد از درایورهای آخری کارت را ببینید.

شناسایی خودکار GPU

صفحه انویدیا از جاوا برای شناسایی کارت گرافیکی بهره می برد و به همین خاطر باید جاوا رو سیستم شما وجود داشته باشد تا بتونید این اپلت را هم در آن جا اجرا نمایید این اپلت قدیم است و امکان دارد که مشکلاتی در مرورگر به وجود بیاورد پس استفاده از این مدل اصلا توصیه نمی شود و مناسب است که از دو روش دیگر بهره ببرید.

الان میتونید که نسخه درایور جدید گرافیک را دانلود نمایید روی لینک دانلود بزندی چون همواره باید نسخه جدیدتر را روی سیستم نصب کنید و داشته باشید این ورژن بهترین کارایی را برای شما خواهد داشت و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد لذا از آن باید استفاده کرد.

نصبی که کرده اید را اجرا کنید تا به صورت خودکار درایورهای قبلی را حذف کنید و جدید را روی سیستم خود نصب کنید بیشتر مخاطبین از Express بهره می برند در طول این عملیات امکان دارد صفحه شما چند ثانیه چشمک هم داشته باشد که اصلا جای نگرانی نیست.

هنگامی که درایو نو را نصب کردید یک نقطه به صورت خودکار به وجود می آید به این شکل در صورتی که معضلی به وجود آمد و سیستم دچار مشکل شد به آسانی می توانید که آن را به حالت قبل از نصب درایور برگردانید.

روش دوم آپدیت کارت گرافیک nvidia در ویندوز

در این بخش با روش آپدیت کارت گرافیک nvidia در ویندوز از طریق بهره‌گیری از GeForce Experience آشنا می‌شویم.

برای این هدف باید GeForce Experience را دانلود کنید و بر روی سیستم نصب کنید این یک برنامه است که می توان به وسیله آن درایوها و تنظیمات را کنترل کرد.

دانلود و انتخاب جدید ترین درایور

در صورتی که درایور نویی وجود داشته باشد باید روی دانلود کلیک کنید تا دانلود انجام گیرد همین طور امکان دارد که درایور جلوتر دانلود شده باشد.

الان باید روی Express Installation بزنید. مخاطبان حرفه ای می دانند که از می‌وانند از گزینه Custom option نیز بهره ببرید، اما خیلی از مخاطبان در حین بهره گیری از Express Installation مشکلی مواجه نخواهند شد.

هم اکنون صبر کنید تا این که عملیات نصب به طور کامل انجام گیرد و پایان بپذیرد. GeForce Experience همه فعالیت هایی که نیاز دارد را انجام میدهد امکان دارد صفحه نمایش برای چند لحظه چشمک بزند و یا حتی خاموش شود که نباید نگران شد چون مورد خاصی نیست.

نوترین درایور را از داخل آن لیست انتخاب نمایید و اطمینان داشته باشید که درایور از سمت شرکت انویدیا می باشد و بعد از آن درایور را برگزینید تا شروع به دانلود کردن کند.

الان دیگه باید روی دکمه Apply Changes ضربه بزنید به این شکل درایور انویدیا روی سیستم عامل شما نصب شده است دوباره تکرار می کنم که در هنگام نصب درایور امکان دارد که صفحه شما چندین بار چشمک بزند شما نباید نگران شوید چون برطرف خواهد شد و این طبیعی است.

الان دیگه باید سیستم خودتان را ریبوت نمایید تا عملیات نصب تمام شود و به صورت کامل درایورها نصب شوند.

اگر بعد از نصب درایور با معضلی روبرو شدید می توانید از ابزار System Restore استفاده کنید. هنگامی که می خواهید درایور جدید را نصب کنید سیستیم یک نقطه بازیابی سیستیم به شکل اتوماتیک برای شما می سازد برای بهره گیری از آن باید سیستم را در حالت امن قرار دهید و از ابزار System Restore برای بازیابی سیستم به قبل از وقت نصب درایور بهره بگیرید.

در این قسمت با روش و طریقه سوم بروزرسانی گرافیک آشنا می شویم که شامل آپدیت درایورهای گرافین ریو سیستم می باشد.

آموزش بروزرسانی محتوای سایت

بروزرسانی وب سایت

آیا دوست دارید که جایگاه سایت شما در موتورهای جستجوگر بهتر شود؟ یک فرایند است که می توانید با کمک آن خود را بالا بکشید و زودتر دیده شوید و اصلا هم کار سخت و دشواری نیست که از طاقت بشری خارج باشد بلکه یکسری اصول و قواعد است که با رعایت آن صفحه شما بالا خواهد آمد.

بله شما خواهی توانست که با تولید محتوای زیباتر و جذاب تر این کار سخت و دشوار را حتی آسان تر کنید به شرطی که محتواهای قبلی را آپدیت کنید در این صورت است که با آپدیت محتوا می توانید سریعتر به نتیجه برسید.

تاثیر سئو در ترافیک

برای این که اثربخشی شما زیادتر باشد باید از همانگونه که میدانید سئو کمک بگیرید که ترافیک شما بالا بروید و در کنار آن بروزرسانی محتوا هم به عنوان مکمل است و این پازل را کامل می کند.
زمانی که به گوگل می گوید محتوای ما را آپدیت کند با بالا رفتن ترافیک مواجه خواهید شد که در مقابل زحمات کمی که انجام داده اید ثمرات خوبی به دست می آورید.
همواره برای من جالت بوده چرا خیلی ها که در زمینه بهینه سازی سایت متخصص هستند و مهارت دارند برای آپدیت محتوا یک برنامه خاصی ندارند.

Vox.com

شرکت وکس دات کام در یکی از مطالب خود در مورد روش برورزسانی محتوا توضیحات کاملی داده است که چگونه می توان مطالب قبلی را بروزرسانی کرد و بعد به اشتراک گذاشت.

آموزش بروزرسانی ورژن سایت

برخی اوقات در نصب کردن افزونه بهره گیری از یک کد و عملیات این شکلی در وردپرس دچار معضل شده است بنابراین به دنبال راه حل هستیم یا به مسیر نادرست می رویم و یا مشکل خود را پیدا می کنیم که معمول یکی از این مشکلات نسخ پی اچ پی است.

اگر مقداری تحقیق کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که به نتیجه آپدیت پی اچ پی در وردپرس میرسیم که در قواعد قالب و افزونه نو است ه با آخرین نسخه ها همخوانی دارد. نیاز دارد تا عملکرد درستی نشان دهد در این چنین به آخرین شکل ارتقا می دهد.

اما این مشکل را راه حل دارد که می توان از آن استفاده نمود.

آموزش بروزرسانی سئو سایت

برخی از سایت ها عموما به صورت اتوماتیک و با نظمی خاطر مطالعه را و نوشته های صفحه خود را بروزرسانی می کنند الان می خواهد که سایت آموزشی باشد یا ورزشی یا خبری و .... تفاوتی ندارد سایت فروشگاهی باشد و یا تحلیلی و .... باید مطالب آن به صورت دستی بروزرسانی شود ما در این نوشته شکل آپدیت را به شما آموزش می دهیم.

قالب وردپرس ها به صورتی طراحی شده اند که تاریخ منتشر شدن ی محتوا برای مخاطبان قابل دیدن باشد اما بعضی سایت ها که شکل مقاله ها گذشته است برای آپدیت محتوای مقاله ها به قابلیت نمایش آخرین تاریخ آپدیت نوشته ها در وردپرس نیاز داریم.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید