ما در زمینه موارد موثر در تولید‌ محتوا فقط به نوشتن یک متن مرتبط با موضوعات مختلف مربوط به یک سایت نیست و قواعد خاص خودش را می طلبد . هنگامی که تولید محتوا به انتهای خودش می رسد ، بایستی در سایت ابتدا بارگذاری شده و سپس منتشر شوند برای انجام این کار باید از افراد متخصص استفاده کرد .

قوانین مربوط به بارگذاری محتوا در سایت

بارگذاری متن نوشتاری

برای شروع محتوا باید دقت داشت که متن را از داخل یک برد شروع میکنیم . پیش از این که نتوان به سایت انتقال یابد بایستی آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد تا اشتباهات نگارشی املایی و دستوری آن برطرف شود به هنگام وارد کردن اطلاعات در یک وبسایت برخی از نکات را مورد توجه قرار داد همچون Bold و italic نمودن کلمات کلیدی و عناوین ، استفاده از شماره گذاری ، فاصله گذاری بین پاراگراف ها .

آموزش ورود اطلاعات در طراحی سایت

پیوند لینک

از جمله مهمترین عوامل بهینه سازی وب سایت می توان به پیوند لینک اشاره نمود . پیوند لینک معمولاً به دو صورت برون سایت و درون سایت انجام می شود . در کلمات کلیدی بهترین شیوه جهت پیوند لینک ، بهره‌ گیری از لینک مربوط به سایت هایی می باشد که دارای اعتبار بالایی است و همچنین در نتایج مرورگر در اولین صفحه قابلیت مشاهده نمودن را دارند . پیوند لینک درون سایتی به منظور استفاده از کلمات یا برخی از عبارات مورد استفاده قرار می گیرد ، بدین صورت که سایر محتوا های مرتبط با عبارات و کلمات مورد نظر در سایت انتشار یافته باشد . بطور کلی پیوند لینک درون سایتی کاربرد آن برای صفحات داخلی وب سایت می باشد و صفحات مرتبط با موضوع را معمولاً به بازدیدکنندگان و کاربران ارائه می دهد .

مرتبط ساختن محتوا های شبیه بهم

بر اساس این که معمولاً وبسایت ها هرکدام در موضوع خاصی در حال فعالیت هستند ، دارای موضوعات گسترده می باشد ؛ بنابراین محتوا هایی که قابلیت تولید دارند بایستی با یکدیگر ارتباط داشته باشند ، به عنوان مثال در یک سایت با حیطه کاری طراحی و راه اندازی انواع سایت ، محتوا سازی، سئو و بهینه سازی سایت ، استاندارد مربوط به محتوای سایت ، کلمات کلیدی و غیره بارگذاری می گردند . دقت داشته باشید که این موضوعات با یکدیگر ارتباط دارند و به نوعی می توان گفت که به صورت مکمل یکدیگر می باشند . گاهی بایست این نکته را مدنظر قرار داد که قرار گرفتن محتوا ها در کنار یکدیگر باعث می شود که مطلب بیش از حد طولانی شود و بازدید کننده و کاربر دیگر حوصله مطالعه آن را نداشته باشد ؛ از این رو بهترین شیوه دسته بندی آن ها می باشد . اما قسمت مطالب مرتبط را می توان مورد استفاده قرار داد . بخش مطالب مرتبط معمولاً به هنگام طراحی وردپرس در سایت تعبیه می گردد ، تا وبمسترها قادر باشند از قابلیت‌ های مربوط به آن بهره مند شوند و همچنین یکسری محتوا هایی را که کامل کننده یکدیگر هستند به یکدیگر وصل کنند . در واقع چنین کاری موجب کاهش مقالات طولانی و همچنین دسته بندی آنان خواهد شد .

بارگذاری تصاویر

یکی از امور مهم برای تولید محتوا که نقش بسزایی دارد استفاده از تصاویر متنوع می باشد و به طور کلی تصاویر دربردارنده پیام مهمی برای کاربران است توجه داشته باشید تصاویری که شما برای بارگذاری در سایت بر می گزینید بایستی از حجم کم اما با کیفیت و وضوح بالایی برخوردار باشند به هنگام ورود تصاویر به سایت بایستی دقت داشته باشید که برای هر یک از آنان name و alt روشن گردد که برای این مورد کلمات کلیدی را می توان معرفی کرد . پس از اینکه شما تصاویر را بارگذاری نمودید بایستی تنظیم فاصله پایین و بالای تصاویر از نوشتار ها را مد نظر قرار دهید که این مسئله به محتوای شما نظم زیادی می دهد . یکی از نکات بسیار مهم در تصاویر سایت بهره گیری از یک قالب مشخص برای همه تصاویر است . به طور کلی قرار دادن لوگوی سایت در قسمتی از تصاویر باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان خواهد شد .

بارگذاری آیکون محتوا

جالب است بدانید که گاهی برخی از سایت ها برای محتوا های نوشته شده یک سری آیکون هایی مربوط به موضوع را بارگذاری می کنند ، در نتیجه یکی از اصول مهم برای آیکون ها که دارای اهمیت است ، فرمت تصاویر می باشد . بنابراین یکی از بهترین فرمت هایی که برای آیکون ها معرفی کرده‌اند PNG است که در این نوع از فرمت ها تصاویر قادر هستند معمولاً به شکل گوشه گرد بارگذاری گردد . در حقیقت انجام چنین کاری سبب زیبایی صفحه سایت شما خواهد شد و همچنین توجه بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جلب می کند .

اهمیت اطلاعات سایت

وقتی که می گوییم یک سایت پر بازدید است ، در واقع تمامی تمرکز و توجه بر روی مطالب و اطلاعات آن بوده است . براساس تحقیقات و بررسی‌ های انجام شده نشان می‌دهد محتوا هایی که دارای مضمونی با کیفیت و عالی هستند نسبت به مطالب سطحی دیگر از لینک اشتراک بیشتری برخوردار هستند . در واقع بیشتر مطالب صفحات اول گوگل دربردارنده یک سری مطالبی است که از تعداد واژگان بیشتری برخوردار می باشند ، اما بایستی توجه کرد که به منظور خوانده شدن مطالب از نوشتار مطالب طولانی و همچنین تکراری به شکل های متفاوت تنها به منظور افزایش چندین پاراگراف محتوا پرهیز نمایید . هنگامی که مطالب زیادی برای نوشتن ندارید ، دقت کنید که از خودتان چیزی را در نیاورید بنابراین باید همانجا مطلب را خاتمه دهید . به منظور نوشتن مطالب مختلف در وب سایت ها یکسری شیوه هایی موجود است مثلاً برخی از سایت های مرجع خارجی معمولاً مطالب منتشر شده آن ها به زبان انگلیسی است و بعد از ترجمه مطالب را در سایت های فارسی انتشار می دهند ؛ بنابراین این مسئله موجب می گردد که شما قادر باشید جذب کاربران به طراحی سایت و علاقه مندان به مطالعه را افزایش دهید . گاهی برخی از افراد دیگر معمولاً از سایت هایی با مرجع فارسی استفاده می کنند و در نهایت پس از مطالعه چندین نوشتار و استفاده از اطلاعات مختلف مطالب جدیدی را با همان محتوا اما با نوشتاری متفاوت به رشته تحریر در می آورند .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید