تقریباً همه صنایع و مشاغل به عملکرد آنلاین تغییر کرده اند. اعم از مد، الکترونیک، زیبایی، شرکتی و اکنون حتی داروخانه ها نیز پلتفرم های آنلاین را انتخاب می کنند. همین امر اهمیت طراحی سایت داروخانه را نشان می دهد. تنها هدف، دسترسی و انعطاف پذیری مشتری نسبت به خرید آنلاین است. امروزه استفاده از طراحی سایت داروخانه به صورت آنلاین یک کار دشوار نیست. اما بزرگترین چالش این است که اهمیت طراحی سایت داروخانه چقدر است چگونه می توان بیشترین بهره را از آن به دست آورد.

دلایل نیاز داروخانه به وب سایت

افراد بیشتری با کمک گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر معروف داروخانه را انتخاب می کنند. یک منبع اینترنتی داروخانه در حال حاضر یکی از مهمترین کانال های فروش خدمات پزشکی و محصولات مرتبط است. طبق آمار، وب سایت های اطلاعات دارویی و داروخانه رتبه دوم را در فهرست منابع پیشرو دارند که داده های خاصی در مورد مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. این یک عامل دیگر از طراحی سایت داروخانه است.

دلایل نیاز داروخانه به وب سایت

5 دلیل اهمیت طراحی سایت داروخانه

هر داروخانه ای که مایل به دستیابی به حداکثر موفقیت در صنعت خود است باید نمایندگی آنلاین خود را داشته باشد. سازمان های بهداشت و درمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

1. نام تجاری شناخته شده با شهرت بالا

هدف برندسازی ایجاد تصویری هماهنگ از شرکت شماست و وب سایت یکی از عناصر استراتژی برندسازی شماست. این بدان معناست که منبع شما باید به مشتریان خود ثابت کند که داروخانه شما ارزش اعتماد آنها را دارد. همچنین، فراموش نکنید طراحی وب سایت برای داروخان باید با سبک شرکتی شما مطابقت داشته باشد.

2. رقابت پذیری بالا

به خاطر داشته باشید که بسیاری از داروخانه ها و موسسات بهداشتی در بازار کار می کنند و شما تنها یکی از آنهاست. بنابراین، برای جذب حداکثری بیماران به داروخانه خود، باید از تمام ابزارهای رقابتی استفاده کنید.

3. وفاداری مشتری

یک وب سایت یک فرصت عالی برای ارائه بهترین تجربه کاربری و تضمین وفاداری مشتریان شما است. در طول مقاله اهمیت طراحی سایت داروخانه به شما خواهیم گفت که چگونه به چنین هدفی برسید.

4. ارتباط 24 ساعته با بیمار

این سایت به شما کمک می کند همیشه با مراجعان خود در ارتباط باشید. فرم های بازخورد، چت های آنلاین (از جمله چت بات ها)، پیام رسان های فوری و سایر کانال های ارتباطی در این زمینه به کمک می آیند. می توانید به سرعت به پیام های کاربران پاسخ دهید و از جمله نظر آنها را در مورد سطح خدمات ارائه شده بیاموزید. بنابراین، فرصتی خواهید داشت که وضعیت را به موقع اصلاح کنید.

5. تبلیغات آنلاین

هر چه اعتبار داروخانه بیشتر باشد، شانس جذب حداکثری مراجعین و متقاعد کردن آنها برای انتخاب داروخانه شما بیشتر می شود. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها تبلیغات آنلاین است. به خصوص که بسیاری از ما مدت‌هاست که روش‌های اینترنتی را برای یافتن اطلاعات از هر نوع ترجیح می‌دهیم. پس از اهمیت تبلیغات در طراحی سایت غافل نشوید.

تبلیغات آنلاین  وب سایت داروخانه

ویژگی‌های اساسی داروخانه آنلاین و اهمیت آن

1) اطلاعات کامل دارو:

برنامه داروخانه آنلاین شما باید به اطلاعات حیاتی در مورد داروهای تجویز شده، عوارض جانبی آنها و سایر جزئیات ضروری دسترسی داشته باشد. این به مشتریان شما کمک می کند که داروها را به روشی مطمئن و آگاهانه مصرف کنند.

2) چت 24 * 7:

همیشه باید کسی در دسترس باشد که بتواند در هر زمان به کاربران کمک کند. چت آنلاین باید مانند تعامل یک به یک باشد تا پلتفرم شما تعاملی تر و شهودی تر شود.

3) درخواست دارو:

مشتری خود را برای درخواست دوز خاصی که در حال حاضر در داروخانه الکترونیکی شما موجود نیست، راهنمایی کنید. با این کار او به جای گشتن در داروخانه های دیگر، دوباره به فروشگاه شما باز می گردد.

درخواست دارو

4) جایگزین پیشنهاد کنید:

هنگامی که کاربر نمی تواند داروی مورد نیاز خود را از و بسایت داروخانه شما دریافت کند، به او یک داروی جایگزین بدهید تا در شرایط اضطراری، مجبور نباشد برای دریافت داروی خاص برای مدت طولانی منتظر بماند.

5) اشتراک دارو:

با ارائه گزینه اشتراک، کار کاربر را برای پر کردن نسخه یا سفارش مجدد داروهای مشابه به صورت هفتگی یا ماهانه آسان کنید.

6) ارسال یادآور:

برای کاربران یادآوری ارسال کنید و آنها را در مورد تخفیف های جدید به روز نگه دارید. همچنین می‌توانید زمانی که داروی خاصی در انبار موجود است یا برای هشدار ماهانه پر کردن دارو یا هر پیشنهاد یا هشدار واکسیناسیون، اعلان ارسال کنید.

سایت مثبت سبز چیست؟

یکی از دغدغه هایی که مردم دارند این است که به صورت فیزیکی پشت صف داروخانه نباشند و از ترافیک های سنگین شهر در امان باشند. این مشکل توسط سایت مثبت سبز برطرف شده و شما می توانید با خیال راحت پشت سیستم بنشینید و از طریق وب سایت مثبت سبز داروهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.
برای خرید داروهای معتبر نیاز به سایت های معتبر دارید و توجه به عکس دارو و تطبیق دادن آن با محصولی که دریافت کرده‌اید نشان دهنده معتبر بودن سایت می باشد. چرا که اگر عکس داخل سایت با محصول دریافت شده مطابقت نداشته باشد یعنی آن سایت غیر معتبر است و دارو دریافت شده را نباید مصرف کنید.
یکی از امکاناتی که در همه سایتهای ارائه خدمات دارو باید رعایت شود امکان پیگیری سفارش خریداری شده است که در سایت سبز نیز این امکان وجود دارد و زمانی که شما محصولی را خریداری میکنید تا لحظه ای که خرید به دست شما می رسد می توانید آن را پیگیری کنید و متوجه شوید که خرید در چه مرحله ای است.
نکته دیگر امکان مقایسه داروهای مشابه با یکدیگر هست که در سایت مثبت سبز این امکان نیز فراهم است و شما میتوانید داروهای مشابه را از نظر قیمت و نوع درمان مقایسه کنید و اگر نیاز به بررسی بیشتر داشت می تواند با پشتیبانی ارتباط بگیرید که یکی از قابلیت های مهم سایت مثبت سبز می باشد

سخن پایانی

اگر ایده ای برای درخواست داروخانه آنلاین دارید، می توانید برای دریافت قیمت طراحی سایت به صورت رایگان با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید