وردپرس به زبان ساده: سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که به کمک آن میتوان انواع گوناگون از وبلاگ وب سایت طراحی کرد. به علت انعطاف بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس قادر خواهید بود هر نوع وب سایتی را راه اندازی کنید اگر بخواهیم وردپرس را حرفه ای تر توضیح دهیم یک سایت ساز متن باز و رایگان تحت وب که در دسته cms ها(content management system) قرار دارد. همانگونه که توضیح داده شد وردپرس به صورت رایگان و متن باز می باشد که می توان آن را در دسته نرم افزارهای دنیای آزاد قرار داد. حال اینکه مزایای طراحی سایت با وردپرس چه میزان است را در این لینک مطالعه نمایید. به این معنی که اگر دانش برنامه نویسی و کد نویسی داشته باشید قادر خواهید بود وردپرس را شخصی سازی کرده و سایت دلخواه خود را طراحی و پیاده سازی نمود.علت محبوبیت وردپرس در کنار سایر وب سایت های سیستم مدیریت محتوا مانند جوملا, مجنتو و ویکس سادگی آن در استفاده و عدم نیاز به آموزش یا تخصص است وبا کمی دانش فنی اولیه جهت نصب وراه اندازی قابل استفاده می باشد.

بررسی نقش لغزنده ها در طراحی سایت

گزینه های زیادی در مورد لغزنده ها برای طراحی سایت های وردپرس وجود دارد. این لغزنده ها معمولا تصاویر، متن و یا ویدیو را در یک پلت فرم نمایش اسلاید می کنند. این، در واقع، خیلی شبیه به پاورپوینت است به جز اینکه آن را کاملا در داخل کد طراحی سایت شما وجود دارد. در بیشتر موارد، این نمایش اسلاید به عنوان پوشه های تصویر با تمام تصاویر و متن های مختلفی که می خواهید در هر اسلاید قرار دهید در طراحی سایت نشان داده می شود.

آگهی ها که معمولا در بالای طراحی سایت هایی با تصاویر بیشتر از متن ظاهر می شوند، پیمایش ها که بین عکس ها، متن ها و اسلایدهای ویدیویی در جهت افقی پیمایش می شوند و چرخ فلک ها که اساسا تصاویری را که شما می توانید آنها را در طراحی سایت انباشته کنید چرخه را از طریق حلقه این لغزنده ها با تمام مرورگرهای طراحی سایت سازگار هستند و همه آنها به طور عمده توسط پوسته ها، تم ها، سبک ها، انتقال ها و صاف بودن آنها در طراحی سایت متمایز هستند.

آموزش بهبود کیفیت طراحی سایت با وردپرس

نوار لغزنده محتوا در طراحی سایت

این محصول پاسخگویی فوق العاده و سازگاری صفحه لمسی را فراهم می کند به طوری که طراحی سایت شما از طیف وسیعی از دستگاه ها قابل دسترسی خواهد بود. این اجازه می دهد تا برای افزایش امنیت، ویژگی های طراحی سایت براق و سفارشی سازی اختلاف منظر در طراحی سایت این نوار لغزنده دارای ناوبری تصویر بند انگشتی، طرح های بصری و یک ویرایشگر در طراحی سایت با وردپرس قابل توجه است. همچنین برای دستگاه های تلفن همراه افزایش یافته است و می تواند ویدیوهای یوتیوب و وایمو را در طراحی سایت اجرا کند.

شما همچنین می توانید هر زمانی را برای تغییر اسلاید فرد تغییر دهید. این مجموعه گسترده ای از انیمیشن ها و گزینه های سفارشی سازی است که آن را به شدت کاربر پسند در طراحی سایت است پلاگین لغزنده در طراحی سایت این پلاگین کشویی طیف گسترده ای از گزینه های مختلف کشویی برای طراحی سایت وردپرس شما را دارد. در واقع گزینه لغزنده منحصر به فرد از جمله پاسخگو، بارگذاری تنبل و سبد وجود دارد. طراحی سایت براق و بصری به شما امکان کنترل فوق العاده بر روی عملکرد لغزنده را می دهد.

لغزنده حق بیمه در طراحی سایت

این نوار لغزنده از یو بیل بورد برای گرافیک شبکیه چشم بهینه سازی شده است و بسیاری از توابع مختلف از جمله اثر کن برانز و توانایی شامل ویدئو در طراحی سایت است. این به عنوان یک نمایش اسلاید نسبتا استاندارد عمل می کند، اما با بهینه سازی تلفن همراه و ناوبری آسان با دکمه های دات، می تواند برای طراحی سایت شما عالی باشد. ضرورت استفاده از پلاگین لغزان در طراحی سایت این پلاگین لغزنده دارای چندین گزینه مختلف است که آن را بسیار قابل تنظیم است. این سه سبک مختلف ناوبری، تن تغییرات مختلف را انتخاب می کند.

و یک طراحی ظریف برای هر طراحی سایت مناسب است. این آسان است برای نصب و همچنین پشتیبانی از ویدئو تمام صفحه از یوتیوب در طراحی سایت. پلاگین وردپرس در طراحی سایت این نوار لغزنده استفاده از اثر کن برانز و همچنین سازگاری یوتیوب و وایمو را در طراحی سایت به کار می گیرد. همچنین میتوانید چندین پوسته را انتخاب کنید و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را برای شما به طور خاص به طراحی سایت خود اختصاص دهید.

پست های کشویی محتوا در طراحی سایت

این نوار لغزنده برای اتصال به پستهای مربوط به موضوعات خاص بهینه شده است. این ویژگی توانایی شامل تصاویر همراه با شرح مختصر متن و لینک به پست در طراحی سایت خود است. این یک راه کامل برای وبلاگ ها یا طراحی سایت های خبری است که باید سرفصل های خاصی را نمایش دهند تا خوانندگان بالقوه را جذب کنند. بنر روتاتور در طراحی سایت این پلاگین تمام در یک است که همه چیز شما نیاز دارید زمانی که آن را به محتوای کشویی در طراحی سایت می آید. شما آگهی ها، ریز عکسها، چرخ فلک ها و خیلی بیشتر خواهید داشت.

بیشتر خدمات آنها دارای قابلیت عرض کامل و ابعاد ثابت همراه با طبیعت پاسخگو در طراحی سایت است. همانند بسیاری از این لغزندهها، آن نیز با آی او اس و اندروید در طراحی سایت سازگار است. پیمایش در طراحی سایت این پلاگین اساسا به شما امکان می دهد تا از طریق ریز عکسها از تصاویر مختلف در طراحی سایت حرکت کنید. این به شما امکان می دهد از گزینه های یو تیوب، اچ تی ام ال، فلش نیز در طراحی سایت استفاده کنید.

بررسی نقش لغزنده ها در طراحی سایت

پانل مدیریت اسلاید در طراحی سایت

این گزینه از دی دی اسلاید به شما اجازه می دهد هر اسلاید فرد را از یک پانل در طراحی سایت کنترل مدیریت کنید. همچنین از استفاده از دو مکانیزم مختلف تصاویر به صورت خودکار پشتیبانی می کند. بنابراین، شما به طور حتم می توانید دو نمایش اسلایدهای مختلف را کنار بگذارید. این نیز تغییر مختلف را در طراحی سایت انتخاب کرده است. این به راحتی با دستگاه های تلفن همراه و رایانه رومیزی رونده است. شما همچنین می توانید ریز عکسها را ایجاد کنید تا نوعی اثر چرخ فلک در طراحی سایت ایجاد کنید.

پلاگین وردپرس پاسخگو در طراحی سایت این ساده برای استفاده از پلاگین کتاب فلیپ فراهم می کند شما را قادر به ارائه قطعات مختلف اطلاعات در سبک یک کتاب واقعی در طراحی سایت است. این به خصوص برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است، زیرا شما عملا می توانید یک صفحه را با تلنگر انگشت خود تلنگر کنید. این همچنین در بسیاری از تم های مختلف است که اجازه می دهد برای سبک های منحصر به فرد در طراحی سایت. با طراحی کلاسیک و قابلیت های برجسته، این نوار لغزنده می تواند برای طراحی سایت شما مناسب باشد.

پست های پرمیوم در طراحی سایت

با استفاده از این نوار لغزنده، شما گزینه مختلف طرح را در طراحی سایت سریع و کاربر پسند پیدا خواهید کرد. همچنین روش مختلف برای سفارشی کردن این نوار لغزنده وجود دارد. این تابع اولیه اتصال مخاطبان خود به پست های خاص وبلاگ یا صفحات طراحی سایت را با یک عکس و برخی محتوا برای جلب خواننده می کند. این کتاب تلنگر با استفاده از گزینه های لغزنده کلاسیک دکمه های فلش در سمت با انیمیشن هایی که به طرز دقیق مانند یک کتاب تلنگر در طراحی سایت به نظر می رسد. نمایش اسلاید همچنین می تواند.

به عنوان یک نسخه پی دی اف دانلود شود، برای مشاهده تمام صفحه فعال شده و از طریق صفحه جستجو می شود. این نیز کاملا از پلاگین طراحی سایت خود قابل تنظیم است اهمیت نمایش اسلاید در طراحی سایت این نمایش اسلاید بر روی لبه برش پلاگین های کشویی وردپرس است. این تغییرات سه بعدی ای دارد که برای هرکسی که آنها را می بینند پویا و هیجان انگیز در طراحی سایت است. افزونه دارای گزینه های دی تو مختلف نیز می باشد. طیف گسترده ای از تم ها باعث می شود که این یک نوار لغزنده باشد که برای استفاده و نصب آسان در طراحی سایت است.

تکامل چرخ فلک جی کوئری در طراحی سایت

همانطور که ممکن است تصور کنید، این نوع نوار لغزنده یک اثر چرخ فلک را فراهم می کند. این در واقع به عنوان یک راه برای لینک کردن به طراحی سایت های دیگر، به اشتراک گذاری تصاویر و متن و یا حتی جاسازی ویدیوهای یوتیوب در طراحی سایت کار می کند. این یک طراحی بصری است که باعث می شود حرکت در چندین دستگاه در طراحی سایت آسان باشد. این همچنین دارای گرافیک شفاف در طراحی سایت است که مجبور به گرفتن چشم هستند.

محتوا در طراحی سایت تابع جدول زمانی با این نوار لغزنده مطمئن شوید که چشم شما را بگیرد. این اجازه می دهد تا شما اسلاید های فردی را که با تاریخ های واقعی مطابقت دارند، در طراحی سایت داشته باشید. این اسلایدها همه در کنار هم هستند و به راحتی قابل حمل هستند. این کار به خوبی برای برنامه ریزی رویدادهای آینده و یا فهرست بندی گذشته آن در طراحی سایت کار می کند. این نوار لغزنده شما را در بهترین اثر گذار و تم ها به شما ارائه می دهد.

لغزنده حق بیمه در طراحی سایت

خیلی از عزیزانی که میخواهند سایتی را راه اندازی و طراحی کنند به دنبال قیمت ,طراحی و کیفیت و کارایی آن سایت می باشند. امروزه راه اندازی سایت ها شاید ارزان تر از گذشته باشد. خیلی از عزیزان نگران هزینه های طراحی وب سایت خود هستند که با وردپرس به راحتی می توان این مشکل را هموار کرد. و این مورد باعث جذب بیشتر افرادی که خواهان راه اندازی و طراحی سایت خود هستند از ورد پرس شده است.

چرا طراحی سایت وردپرس را انتخاب میکنیم چون به دنبال رفع نیاز و خواسته های مشتریان هستیم مشتری سایتی حرفه ای با هزینه کم می خواهد و ورد پرس این مورد را مرتفع ساخته است.در راه اندازی وب سایت باید توجه شود چه افرادی با چه رزومه کاری می خواهند این سایت را برای شما راه اندازی کنند.

عوامل موثر بر تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس شامل مواردی از قبیل : سابقه و تخصص فرد طراح ,استفاده از چند زبان , طراحی و گرافیک سایت , آموزش و راهنمایی , پشتیبانی تیم طراح , نوع پلتفرم و به طور کلی هزینه توسعه وب سایت با وردپرس بستگی به امکانات آن دارد که می تواند متفاوت باشد.

از مواردی که تاثیر گذار در قیمت وب سایت است این که وب سایت شما از چه نوعی باشد. وب سایت شرکتی با فروشگاهی و هر نوع دیگر اینکه در طراحی این سایت ها از چه ابزارها و امکاناتی استفاده شده است می تواند در قیمت وب سایت شما تاثیر گذارباشد.

وب سایت های شرکتی معمولا هزینه کمتری نسبت به وب سایت های فروشگاهی دارند که نسبت به امکانات آن متفاوت و حتی می تواند چندین برابر اختلاف هزینه داشته باشند. وردپرس سایت محبوبی است که بیش از یک چهارم وب سایت های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند.

هزینه ساخت و تکمیل سایت با وردپرس مناسب تر از سایر سایت ها است و این علت سبب ترغیب به استفاده از این سایت شده است ولی همیشه نمی توان گفت صرفأ مقرون به صرفه بودن و یا نگاه کردن به هزینه کافی و مفید است بلکه باید برای تنوع در وب سایت خود نسبت به سایرین از قابلیت ها و خدمات بیشتری بهره جست که این امر نیازمند صرف هزینه بیشتر است.

هزینه های طراحی سایت با وردپرس و پرستاشاپ(حداقل قیمت به تومان)

وردپرس وب سایت شرکتی 1200000
وردپرس وب سایت شرکتی اختصاصی 1600000
وردپرس وب سایت پزشکی 1200000
وردپرس وب سایت پزشکی اختصاصی 1600000
وردپرس وب سایت شخصی 600000
وردپرس وب سایت شخصی اختصاصی 1000000
وردپرس وب سایت فروشگاهی 1500000
وردپرس وب سایت فروشگاهی اختصاصی 1900000
پرستاشاپ وب سایت فروشگاهی 2500000
پرستاشاپ وب سایت شخصی اختصاصی 2900000

هزینه طراحی سایت کد نویسی به زبان php

معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان –وب سایت شرکتی 3200000 3200000
معماری mvc –پشتیبانی یکساله رایگان –وب سایت فروشگاهی 4500000
معماری mvc –پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت فروشگاهی چند فروشنده 7500000 7500000
معماری mvc –پشتیبانی یکساله رایگان –وب سایت نیازمندی(مشابه دیوار) 6200000 6200000
معماری mvc-پشتیبانی یکساله رایگان –وب سایت معرفی اپلیکیشن 1200000 1200000
معماری mvc-پشتیبانی یکساله رایگان –وب سایت خدماتی(مشابه استادکار) 9500000

برآورد هزینه طراحی سایت دربرگیرنده عوامل بسیاری است که از آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:ثبت دامنه, اختصاص هاستینگ, پیاده سازی سایت,درج مطالب وب سایت, آموزش پنل کاربری وب سایت,اختصاص طراح گرافیک دوبعدی وب سایت در صورت نیاز,راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت در صورت نیاز ,پشتیبانی و نگهداری وب سایت و بهینه سازی سایت می باشد.

نحوه قیمت گذاری طراحی سایت

نحوه قیمت گذاری طراحی سایت

نحوه قیمت گذاری طراحی سایت وردپرس به طور کلی شامل سه مورد می باشد

  • طراحی اولیه و گرافیکی
  • طراحی سایت شما
  • خدمات شرکت طراحی وب سایت

طراحی اولیه و گرافیکی

طراحی و ساخت وب سایت یکی از نیازهای اساسی امروزه کسب وکار می باشد. برای اینک بتوانیم به کسب و کار خود ادامه دهیم و مشتریان خود را از دست ندهیم نیاز به وب سایت که یکی از سریع ترین زمان های خدمات دهی در عصر حاضر است داریم.

اولین قسمتی که در یک وب سایت به چشم می آید طراحی و گرافیک وب سایت و ظاهر آن است:

Ui ( user interface design)

به معنی طراحی ظاهر و به طور کلی شکل وبسایت ,رنگ و زیبایی آن می باشد. و به طور کلی جلوه های بصری سایت را شامل می شود.

Ux(user experience design)

به معنی طراحی ساده برای استفاده بهتر کاربر است که در این مورد طراح به شرایط استفاده کننده وحتی فرهنگ استفاده کننده نیز توجه می نماید تا وبسایت به راحتی مورد استفاده قرارگیرد.

طراحی سایت شما

طراحی سایت دارای 2 مرحله است:

1-کد نویسی: این مرحله با کدنویسی فرانت سایت شروع می شود (فرانت به معنی ظاهر وبسایت و چیزی که در مرورگر مشاهده می شود است) که با استفاده از زبانهای html و css و javascript این بخش به اتمام می رسد وسایت حالت استاتیک پیدا میکند یعنی هیچگونه تعاملی با کاربر ندارد به صورت یک صفحه بی روح در وب عمل می کند.بعد از این مرحله با استفاده از زبانهای بک اند مانند php(بک اند به معنی پشت وبسایت است ودرظاهر وبسایت هیچ نقشی ندارد) به صفحه روح داده می شود و در این مرحله با کلیک روی دکمه خرید به سرور متصل شده وخرید انجام می شود.

2-وردپرس:وردپرس یک نوع سیستم مدیریت محتوا است و سبب صرفه جویی در زمان لازم برای کد نویسی می شود و به صورت محدود کار کدنویسی را انجام می دهد. وردپرس با زبان برنامه نویسی php پیاده سازی شده است و صفحه سازهای کامپوزر و المنتور به آن اضافه شده است تا بتوان طراحی جذاب تری داشت که البته این امر سبب تغییر در نحوه قیمت گذاری طراحی سایت نیز می شود.

خدمات شرکت طراحی وب سایت

بعد از اتمام سایت و تحویل وبسایت به طور معمول اکثر شرکت ها پشتیبانی یک ماهه رایگان در اختیار شما میگذارند ولی بهتر است جهت امنیت بیشتر بهره برداری بهتر با پرداخت هزینه بیشتر از پشتیبانی طولانی تری برخوردار شوید.

تعرفه طراحی سایت 99

تعرفه ها در سایت ها متفاوت می باشد که معمولا بستگی به این دارد که هزینه های اولیه آن شامل (هاست ,دامنه ها, گواهینامه امنیتی)می باشد.

قیمت هاست بر اساس فضای مورد نظر تعیین می شود بطور مثال برای یک وب سایت معرفی شرکت که حجم محتوایی(متن,عکس, فیلم) کمتری دارد.

سایت های فروشگاهی را در نظر بگیرید به دلیل اینکه از حجم بالای از محتوا برخوردار است مجبور هستیم فضای بیشتری را خریداری کنیم.

قیمت دامنه وب سایت بر اساس پسوند با توجه به ارزهای جهانی محاسبه می شوند بطور مثال دامنه .ir ایران برای خرید وتمدید بین 8000 و 16000 تومان می باشد.دامنه های دیگر نیز با توجه به نرخ های ارز متغیر می باشد.

گواهینامه امنیتی

گواهی ssl این گواهینامه تاثیر زیادی در نتایج سرچ کردن دارد که این موضوع برای گوگل دارای اهمیت بالایی می باشد مخصوصا برای فروشگاهای اینترنتی این موضوع صدق می کند.

تعرفه طراحی سایت کارفرما را به دو گروه تقسیم می کند :

گروه اول :گروهی هستند که فقط یک وب سایت برای معرفی خدمات و محصولات خود احتیاج دارند که بتوانند آن را ارائه بدهند این افراد فقط می خواهند به گونه ای خود و محصولات خود را معرفی نمایند و هدف درآمدزایی از طریق سایت ندارند.

گروه دوم: این گروهی هستند که برای وب سایت خود اهداف بلند مدت و برنامه ریزی شده وهوشمندانه ای دارند و جزء افراد باهوش و تیز بین آینده نگر هستن و هدفشان از وب سایت درآمدزایی و اشتغال و معرفی خود می باشد که از طریق بازاریابی و تبلیغات برای معرفی وب سایت خود استفاده میکنند.

Cms: (content management system): سیستم مدیریت محتوا برنامه زیر نظر خوب است با این سیستم مدیریت محتوا می توانیم به امکانات موجود در سایت شامل موارد محتوا, کاربران, خبرنامه و..... که در پشتیبانی سایت موجوداست مدیریت کنیم.مزیت این سیستم کاربرد آن هم برای کسب وکارهای نوپا و هم کسب و کارهای پیچیده است به این علت که هزینه های بسیار پایین نسبت به راه اندازی و پشتیبانی دارد و همچنین برای اهداف بزرگ و پیچیده می توانیم از cmsاختصاصی کمک بگیریم همانند فروشگاهای اینترنتی معتبری چون :فروشگاه دیجی کالا,رسانه آپارات , آمازون ,دیوار و شیپور, بانک های دولتی, سایت های مبدل ارزی,سرویس های وبلاگ دهی مثل(بلاگفا,پرشین بلاگ و....)

طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت شرکتی طراحی سایت دانلود
طراحی پوسته اختصاصی طراحی پوسته اختصاصی طراحی پوسته اختصاصی
سئو و بهینه سازی سئو و بهینه سازی سئو و بهینه سازی
پنل مدیریت پوسته پنل مدیریت پوسته پنل مدیریت پوسته
آموزش کار با پنل سایت آموزش کار با پنل سایت آموزش کار با پنل سایت
سیستم مدیریت محتوا وردپرس سیستم مدیریت محتوا وردپرس سیستم مدیریت محتوا وردپرس
سیستم فروشگاه ساز ووکامرس سیستم فروشگاه ساز ووکامرس سیستم فروشگاه ساز ووکامرس
نصب وراه اندازی کامل نصب وراه اندازی کامل نصب وراه اندازی کامل
1500 1200 800

بطور مثال در سال 99 یک سایت ساده دانلودی با مشخصات زیر از 800 هزار تومان شروع میشود بسته به قرارداد و انتظارت مشتری قابل تغییر می باشد.

  • طراحی سایت دانلود ساده
  • طراحی پوسته سازی
  • سئو و بهینه سازی
  • پنل مدیریت
  • آموزش کار با پنل سایت
  • سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  • سیستم دانلود در ازای پرداخت
  • نصب و راه اندازی کامل

پروژه طراحی سایت با وردپرس

با پروژه طراحی سایت با وردپرس میتوان سایت خود را به درستی تنظیم و کنترل کرد و موضوعات را در قالب های متنوع در معرض نمایش قرارداد.و افزونه های مخصوصی را نصب و اجرا نمود مثلا برخی از تصاویر را در صفحه اصلی وب سایت به نمایش گذاشت ویا از آپشن هایی برای نمایش تاریخ های شمسی و اعداد و... استفاده نمود.یکی از بهترین ویژگی های دانلود رایگان پروژه طراحی سایت وردپرس امکان استفاده از آرشیو جهت صفحه بندی مطالب است.

پروژه طراحی سایت با وردپرس یک سایت واکنش گرا است که روی موبایل وتبلت وکامپیوتر اجرا می شود و همچنین می توان کدهایی اضافه کرد وبا خندانک ها نیز نمایش داده شود و یا غیرفعال گردد یا تصویر سربرگ ها را سفارشی سازی کرد که بخش مهمی از سایت را به خود اختصاص می دهد همچنین می توانید منوی اصلی ترتیب داده واز افزونه هایی استفاده کرد که اجازه تغییر نوع نمایش تو در توی منو را می دهد.

پروژه طراحی سایت با وردپرس با تنظیمات پیشرفته دارای بخش های "درباره ما" "تماس با ما" و همینطور وبلاگ مخصوص سایت را داشته باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس به چه صورت است؟

هزینه طراحی قالب وردپرس و طراحی سایت در شرکت های طراحی متفاوت است و به پارامترهای تاثیر گذار معتبر بستگی دارد که این مورد باعث تقویت و مقایسه شرکت ها می شود.تعرفه طراحی سایت وردپرسی نسبت به سایت هایی که از پایه برنامه نویسی می شوند بسیار متفاوت تر و کم هزینه تر میباشد قیمت طراحی سایت های وردپرس با توجه به هسته قوی که به وردپرس اختصاص داده شده است بسیار مقرون به صرفه تر است علاوه بر آن طراحی سایت وردپرس بعلت داشتن قالب آماده و عدم نیاز به تغییرات زیاد از هزینه کمتری برخوردار است.

خدمات شرح خدمات مبلغ حدودی
طراحی سایت داینامیک با وردپرس امکانات کامل مد نظر شما+پشتیبانی+تحویل سورس کدها شروع از 5 میلیون
تبدیل psd به html به ازای هر صفحه psd صفحه اصلی 1میلیون تومان صفحه داخلی پانصد هزار تومان
طراحی قالب وردپرس معمولی 0تا100 شامل طراحی psd سپس تبدیل به پوسته حرفه ای وردپرس با تنظیمات اختصاصی مخصوص قالب شروع از 5 میلیون تومان
طراحی قالب وردپرس معمولی 0تا100 شامل طراحیpdf و سپس تبدیل به پوسته حرفه ای وردپرس با تنظیمات اختصاصی مخصوص قالب شروع از 5 میلیون تومان
طراحی قالب وردپرس حرفه ای,مجله,خبری 0تا100 شامل طراحی psd و سپس تبدیل به پوسته حرفه ای وردپرس با تنظیمات اختصاصی مخصوص قالب بعلاوه تمامی امکانات یک سایت شروع از 12 میلیون تومان
خبری با سئوی کامل
طراحی قالب وردپرس فروشگاهی 0 تا 100 شامل طراحیpdf و سپس تبدیل به پوسته حرفه ای وردپرس با تنظیمات اختصاصی مخصوص قالب بعلاوه پرداخت آنلاین و یا آفلاین شروع از 7 میلیون تومان
سئو کامل سایت وردپرسی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو دوره سه ماهه بازدید از سایت انجام کلیه امور مربوط به بهینه سازی برای موتورهای جستجو seo-ارائه آمار و نکات کلیدی شروع از 2 میلیون تومان

برای مثال اگر طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید برای امنیت کاربران در هنگام استفاده حساب بانکی شان نیازمند امکاناتی بر روی وب سایت خود هستید که این امنیت را تامین نماید.

طراحی سایت قیمت مناسب

طراحی سایت با قیمت مناسب به معنای طراحی سایت ارزان نیست و مناسب بودن قیمت به معنای ارزانی نیست و این دو مورد با هم متفاوت است.

در طراحی سایت ارزان بسیاری از عوامل که سبب بالا رفتن هزینه طراحی میشوند حذف می شوند تا قیمت وب سایت طراحی شده کاهش یابد اما در طراحی سایت قیمت مناسب با توجه به نیاز و درخواست مشتری امکاناتی در نظر گرفته می شوند و قیمتی معقول و مقرون به صرفه پیشنهاد میگردد.

به طور مثال مشتری وب سایت انتشارات درخواست می دهد که ساخت چنین وب سایتی رنج قیمتی مشخصی در بر دارد اما اگر کاربر تقاضای اضافه کردن بخش فروش و یا سایرامکانات را درخواست دهد هزینه طراحی سایت بالاتر می رود.و یا بالعکس کاربر با حذف عوامل افزایش دهنده قیمت قادر به کاهش هزینه وب سایت طراحی شده بر اساس بودجه خود می شود.از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی وب سایت می توان به انتخاب وب قالب سایت اشاره نمود. به عنوان مثال هزینه طراحی یک قالب اختصاصی بسیار بیشتر از یک قالب آماده است. در صورت تمایل به ارتقا رتبه سایت نیز با افزایش قیمت مواجه خواهید شد.

در طراحی سایت با قیمت مناسب توجه به سئو بسیار مهم است زیرا وب سایتی که توسط کاربران اینترنتی دیده نشود و بازده مالی برای صاحب سایت نداشته باشد فایده ای ندارد.

طراحی لوگو, ایجاد انجمن ها,فروم ها,چند زبانه بودن و.... هزینه هایی مازاد در طراحی وب سایت دارد.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید